بانک و بیمه

بانک ها باید سالانه ۳۳ درصد از اموال مازاد خود را واگذار کنند

به گزارش ایران تحلیل، در خصوص تاثیر عملکرد بانک های خصوصی بر افزایش نقدینگی، محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه در مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت: سیاستی که بانک ها در پیش گرفته اند این سیاست درستی نیست سیاست فقط حفظ منافع خود است.

نماینده مردم سقز و بانه در شورای اسلامی با بیان اینکه بانک ها پاسخگوی نیازهای مردم نیستند، تاکید کرد: متاسفانه در شرایط فعلی بانک ها تنها برای سود بالای خود تلاش می کنند و توجهی به آن ندارند. مطالبات مردم و نظام .

وی افزود: متأسفانه ایرادات زیادی از سوی مجلس درباره عملکرد بانک ها مطرح شده است در حال حاضر بسیاری از مردم حوزه های انتخابیه بابت ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان به ما مراجعه کرده اند و ما حتی جرات این کار را نداریم. به بانک ها می گویند به این افراد کمک کنند. زیرا این بانک ها بر این باورند که انجام یک فعالیت اقتصادی با منابع خود به نفع آنها خواهد بود.

بیگلری با بیان اینکه متاسفانه بانک ها مشکلات مردم را درست نمی بینند، تاکید کرد: در حال حاضر حل مشکلات معیشتی مردم در اولویت نظام است اما بانک ها در ارائه تسهیلات به مردم همکاری نمی کنند تا وضعیت معیشتی مردم تغییر کند.

وی در گفت و گو با خبرنگار هانه ملت با بیان اینکه برای تغییر عملکرد بانک ها مشکل قانونی نداریم، تاکید کرد: متاسفانه بانک ها به فکر منافع خود هستند و طبق ماده ۱۶ قانون به مطالبات مردم توجهی ندارند برای رفع موانع تولید، بانک ها باید سالانه ۳۳ یورو بپردازند تا درصدی از اموال مازاد خود را واگذار کنند که متاسفانه عملی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا