بانک و بیمه

بانک ها در صنعت پتروشیمی سرمایه گذاری می کنند؟

بازار؛ گروه آب و انرژی:بابک عقی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین و سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر در هلدینگ تاپیکو دیدار و در خصوص زمینه های مختلف همکاری مشترک گفت وگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی (برترین ها)، در این نشست صمیمانه، طرفین با تشریح ظرفیت ها و زمینه های کاری خود، با تهیه فهرستی از همکاری های مشترک معاونان تاپیکو و شهر موافقت کردند. بانک و در آینده با امضای مدیران عامل ۲ مجموعه.

در این نشست، عقحی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) بانک شهر را یکی از فعال ترین بانک ها در حوزه نفت و گاز دانست و گفت: این بانک به درستی سرمایه گذاری های خود را در این زمینه متمرکز کرده است. مهمترین مزیت کشور نفت، گاز و پتروشیمی است. بر این اساس تاپیکو از این سیاست مدیران بانک شهر در راستای توسعه پروژه های نفتی و پتروشیمی استقبال می کند.

عقحی تصریح کرد: تامین مالی و سرمایه گذاری در بازارهای جدید صادراتی، میادین بالادستی نفت و گاز و پروژه های با بازده خوب از جمله محورهایی است که بانک شهر با همکاری تاپیکو می تواند در دستور کار خود قرار دهد.

در این جلسه دکتر سیدمحمدمهدی احمدی، مدیرعامل بانک شهر، اقدامات و فعالیت های گسترده بانک شهر در زمینه سرمایه گذاری و تامین مالی نفت، گاز و پتروشیمی در کشور را برشمرد و به تشریح روش های جدید مشارکت بانک شهر به ویژه در حوزه معاملات محصولات پتروشیمی پرداخت. ، از گستردگی همکاری با هلدینگ تاپیکو ابراز خرسندی کرد و ابراز امیدواری کرد با حضور دکتر عقحی در راس این هلدینگ بزرگ، اکنون شاهد همکاری بیشتر و نزدیک تری بین شرکت های تابعه تاپیکو و بانک شهر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا