بانک و بیمه

بانک پارسیان با محصولات جدید در پنجمین نمایشگاه ایران ریتیل شو حضوری پررنگ دارد

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک پارسیان، این بانک به همراه شرکت های مختلف مجموعه، با حضور تیمی از مدیران و کارشناسان متخصص در حوزه ها، غرفه ای را در سالن ۳۵ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا کرده است. اعتبار، بانکداری شرکتی و شعب در پنجمین نمایشگاه بین المللی خرده فروشی ایران ۲۰۲۳ حضور فعال داشته و آماده میزبانی از فعالان صنعت خرده فروشی هستند.

بانک پارسیان که برای اولین بار در این نمایشگاه حضور پیدا می کند، یکی از دغدغه های توسعه و شکوفایی صنعت خرده فروشی با هدف ایجاد ارتباط و همکاری متقابل و همچنین تعامل سازنده با فعالان، صاحبان و مدیران خرید است. مراکز خرید و شرکت های فعال در صنعت خرده فروشی کشور با ایجاد بستر و ارائه ابزارهای نوین مالی و بانکی، آخرین خدمات و محصولات جدید، ظرفیت ها، دستاوردها و توانمندی ها را معرفی خواهند کرد.

بانک پارسیان همواره در تلاش است تا با برنامه ریزی صحیح و استفاده از محصولات و ابزارهای نوین مالی و بانکی، توسعه پروژه های روبنایی و زیربنایی کشور را علاوه بر رشد تولیدی و ایجاد فرصت های شغلی جدید، بستر توسعه کشور را ایجاد کند.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین به صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته به عنوان بزرگترین رویداد صنعتی و تجاری ایران در حوزه خرده‌فروشی در روزهای ۲ تا ۵ در ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. با حضور صاحبان برندهای خرده فروشی، مراکز تجاری و همچنین تولیدکنندگان فعال داخلی و خارجی در این صنعت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا