بانک و بیمه

بانک پارسیان در ۱۰ ماهه تراز مثبت ۳۶ درصد ثبت کرد

بازار؛ گروه تبادل: بانک پارسیان با نماد پارس طی عملکرد یک ماهه تا سقف ۳۰ دی وی در سال ۱۴۰۲ از محل معافیت های اعطایی، سپرده ها، اوراق، سرمایه گذاری ها و کارمزدهای دریافتی مبلغ ۲۱۹۹.۳ میلیارد تومان درآمد و از محل هزینه های مالی، سود سپرده ها و کارمزدها مبلغ ۳۲۳۰.۴ میلیون ریال را به ثبت رساند. در این ماه بانک تراز مثبت ۳۲ درصدی را ثبت کرد.
بانک پارسیان با سرمایه ثبت شده ۱۵۶۳۴ میلیارد تومان طی عملکرد ۱۰ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ دی در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۱۸۲۹.۲ میلیارد تومان درآمد و مبلغ ۲۸۴۲۹ میلیارد تومان به عنوان هزینه شناسایی شد و طی عملکرد انباشته تراز مثبت ۳۶ درصدی ثبت شد.
شرکت بانک پارسیان برای دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور امسال به ازای هر سهم ۲۲.۵ تومان زیان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ درصد کاهش داشت.
بانک پارسیان در ۹ ماهه یک هزار و ۱۹۷۸.۸ میلیارد تومان از محل تسهیلات اعطایی، ۴۱۲.۲ میلیارد تومان از محل سپرده، ۶۸۹.۳ میلیارد تومان از محل اوراق بدهی و ۱۹۵.۹ میلیارد تومان از محل سرمایه گذاری درآمد کسب کرده است. این بانک در بلندمدت حدود ۱۷۹۴۵.۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است و بر افزایش کسب و کار بانکی و درآمد حاصل از آن تاکید ویژه دارد.
بر اساس آخرین گزارش ماهانه، ۱۳ بانک بورسی و فرابورسی در مجموع ۴۷.۵ میلیارد تومان درآمد عملیاتی کسب کردند و پارسیان با سهم ۴ درصدی روند صعودی دارد. همچنین ۱۳ بانک بورسی و فرابورسی معادل ۹۰ درصد کل سال ۱۴۰۱ در هشت ماهه امسال به درآمد عملیاتی دست یافتند. بر اساس گزارش ها، نسبت سود ریالی بانک های بورس پارسیان در ۸ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش یافته و نسبت به منابع ریالی و ارزی بانک های منتخب همچنان ادامه دارد. در موقعیت با یک رشد ۲۵ درصدی. مقام پنجم.
تابلوی معاملات چند روز اخیر از افزایش تقاضا برای نماد وپارس خبر می دهد که به دلیل اخبار مثبت آن پیرامون افزایش سرمایه و همچنین گزارش عملکرد سه ماهه بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا