بانک و بیمه

بانک پارسیان طلایه‌دار حمایت از نهادهای حمایتی

به گزارش ایران تحلیل، جلسه بررسی عملکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه موضوع بند (ب) تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه با حضور برگزار شد. نمایندگان بانک مرکزی ج. AA، وزارت اقتصاد و دارایی، بنیاد برکت، کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی و بانک ها در تالار جهاد اقتصادی وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد. در این نشست از عملکرد مثبت بانک پارسیان در تعامل با موسسات حمایتی و توانمندسازی مشتریان این موسسات قدردانی شد.

بر اساس رتبه بندی، بانک پارسیان با پرداخت ۱۴۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه و تحقق ۸۸ درصد بودجه اعلام شده در قسمت سوم بند ب تبصره ۱۸ بودجه ۱۴۰۲ مقام اول را کسب کرد. همچنین این بانک با پرداخت بیش از ۱۲۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه و تحقق ۹۹ درصد بودجه اعلام شده در بند ب تبصره ۱۸ بودجه ابلاغی سال ۱۴۰۲، رتبه دوم بانک ها را به خود اختصاص داد.

بانک پارسیان با توجه به اهمیت اشتغال زایی و کاهش نرخ بیکاری در روستاها و مناطق محروم و همچنین ایجاد اشتغال پایدار در بخش های روستایی و عشایری، ۱۰ میلیارد ریال وام به وام اشتغال زایی بنیاد برکت پرداخت و ۱۰۰ درصد محقق شد. بودجه اعلامی جزء ۴ بند ب تبصره. بودجه ۱۸ که در سال ۱۴۰۲ اعلام شد، توانست بهترین عملکرد را در بین بانک ها به دست آورد.

صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان از ابتدای تأسیس در سال ۱۳۹۲ تاکنون بیش از ۷۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی قرض الحسنه به حدود ۱۲۰ هزار نفر تحت حمایت بنیاد برکت پرداخت کرده است.

بانک پارسیان خاطرنشان می کند: این امر در راستای توسعه عدالت اجتماعی و ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی جامعه و ایفای مسئولیت های اجتماعی و کمک به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) است. با تحقق ۹۷ درصدی بودجه اعلام شده سال ۱۴۰۲ و پرداخت ۲۹۰۰ میلیارد ریال فحاضافت توانست در بین سایر بانک های فعال کشور به مقام دوم دست یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا