بانک و بیمه

بانک پارسیان پیشتاز پرداخت قرض الحسنه دربانک های خصوصی| حمایت از تولید با 12 هزار همت تسهیلات 

بازار؛ گروه بانک و بیمه: دکتر جواد شکرخواه، مدیرعامل بانک پارسیان در نشستی به مناسبت روز خبرنگار از پرداخت ۸ میلیارد تومان وام در تمامی شعب گسترده این بانک در ۳۱ استان طی یک سال خبر داد و گفت: آزادسازی وام غیرمجاز. – دارایی های مولد برای حمایت از تولید در قالب یک برنامه ۳ ساله تدوین و در حال اجراست و تا پایان سال بخش زیادی از آن محقق می شود.

ارائه خدمات مختلف بانکی به ۳۲ درصد شرکت های دانش بنیان

مدیرعامل بانک پارسیان در ادامه بر نقش این بانک در توسعه و حمایت از شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: بر اساس الزامات قانونی، زنجیره ای از خدمات متنوع و جامع را برای شرکت های دانش بنیان تعریف کرده ایم به این ترتیب ۳۲ درصد از کل شرکت های دانش بنیان از خدمات بانکی ما بهره مند می شوند.

حمایت از تولید با ۱۲۰۰۰ تسهیلات سرمایه در گردش

شکرخواه در ادامه این نشست درباره برنامه های بانک برای حمایت از تولید گفت: سال گذشته یک میلیارد دلار برای تامین مواد اولیه با کمک بانک مرکزی و دولت تخصیص داده شد، علاوه بر آن ۱۲ هزار میلیارد تومان برای این شرکت تخصیص یافت. تولید سرمایه در گردش .

وی همچنین به برنامه سه ساله بانک برای آزادسازی دارایی‌های غیرمولد اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تا دارایی‌های غیرمولد بانک را برای حمایت از تولید آزاد کنیم تا بازدهی اعطای تسهیلات بر اساس ضوابط و مقررات این برنامه افزایش یابد بانک مرکزی.»

مدیرعامل بانک پارسیان در پاسخ به سوال پایگاه خبری بازار مبنی بر برنامه های این بانک برای کاهش بهای تمام شده پول و افزایش نسبت کفایت سرمایه، خاطرنشان کرد: آزادسازی دارایی های غیرمولد نه تنها باعث کاهش قیمت تمام شده پول در بانک پارسیان نمی شود. کاهش می یابد، اما نسبت کفایت سرمایه بانک بهبود می یابد.

بانک پارسیان با 12000 فقره تسهیلات پیشرو در پرداخت وام از بانک های خصوصی حامی تولید است.

وی همچنین تنوع بخشیدن به خدمات بانکی در بستر فضای مجازی را یکی دیگر از برنامه های این بانک برای کاهش قیمت تمام شده پول در بانک پارسیان خواند و گفت: توجه به هوش مصنوعی و توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای افزایش کارایی. کاهش قیمت تمام شده از دیگر اقداماتی است که در این راستا در دستور کار قرار گرفته است.

وی در خصوص آزادسازی دارایی های غیرمولد گفت: اقدامات شامل خروج از شرکت از جمله واگذاری سهام اوپال، سهامداری در شرکت های پتروشیمی و پالایشی، فروش مازاد بر اموال غیرمنقول و پیگرد قانونی بدهی های کلان بدهکاران این بانک تحت قانون است. چارچوب قوانین بانک مرکزی

شایان ذکر است در این نشست جواد شکرخواه، مدیرعامل بانک پارسیان، روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه تبریک گفت و گفت: جامعه خبری می تواند تاثیر مهمی در ارتقای سازمان و شفافیت عمومی کشور داشته باشد مهمترین تاثیر جامعه خبری کشور ایجاد شفافیت در جامعه و شناخت بهتر مردم و فضای موجود در کشور است.

بانک پارسیان با 12000 فقره تسهیلات پیشرو در پرداخت وام از بانک های خصوصی حامی تولید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا