بانک و بیمه

«بانک کارآفرین» برترین تامین‌کننده مالی شرکتهای دانش‌بنیان

به گزارش افق میهن به نقل از بانک کارآفرین، در مراسم تجلیل از مدیران برجسته شبکه بانکی در تامین مالی حوزه فناوری که در آن احسان خاندوزی، روح الله دهقانی فیروزآبادی وزیر اقتصاد و دارایی؛ محمدصادق خیاطیان معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور؛ رئیس هیئت مدیره صندوق نوآوری و شکوفایی، رئیس مرکز بررسی راهبردی ریاست جمهوری، مدیران عامل و روسای هیئت مدیره بانک های عامل صندوق نوآوری و شکوفایی که همزمان برگزار شد. «ارائه دستاوردهای شبکه بانکی در تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان» از چهارمین دوره گزارش ارائه شد. اکوسیستم سالانه شرکت های دانش بنیان ارائه شد.

بر این اساس و بر اساس چهارمین گزارش سالانه اکوسیستم بنگاه های دانش بنیان، بانک کاربهان با پرداخت نزدیک به ۶.۱ درصد از کل منابع خود به بنگاه های دانش بنیان، رتبه نخست پرداخت تسهیلات بانکی به بنگاه های دانش بنیان را به خود اختصاص داد. و توسط احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی، دکتر. از احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین با اهدای لوح و تندیس تجلیل شد.
چهارمین گزارش سالانه اکوسیستم بنگاه‌های دانش نشان می‌دهد که بانک پاسارگاد با پرداخت ۳.۲۵ درصد از کل منابع خود در رتبه دوم، بانک خاورمیانه با پرداخت ۲.۲۲ درصد از کل منابع در رتبه سوم و تجارت دی در رتبه سوم قرار دارند. رتبه سوم بانک با ۲.۲۵ درصد کل منابع، رتبه چهارم با ۲.۰۵ درصد منابع و بانک سامان با ۲.۰۳ درصد منابع در رتبه پنجم بانک های حامی بنگاه های دانش بنیان در شبکه بانکی قرار دارند.

در این مراسم همچنین نجارزاده مدیرعامل بانک ملی، نصر اصفهانی رئیس هیئت مدیره بانک ملت، مرتضوی نایب رئیس بانک صادرات، مروج قائم مقام بانک سینا، باقری از اعضای هیئت مدیره بانک ملی نیز حضور داشتند. در این مراسم، مدیران بانک پاسارگاد، پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان و شمسی نژاد، مدیرعامل این بانک نیز حضور داشتند. مهر ایران از اعضای ارشد هیئت مدیره بانک تجارت که نقش مهمی در تامین مالی فناوری و حمایت از شرکت های دانش بنیان داشته است با اهدای لوح و تندیس تجلیل شد.

در حاشیه این مراسم دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک به همراه علی اصغر تقوی معاون فناوری اطلاعات بانک، سهراب صادقی معاون امور شعب و توسعه بازار، رضا بخشی حیدری مدیرعامل هلدینگ نگاه و وحید حجتی مدیر هلدینگ نگاه از نمایشگاه جانبی این مراسم بازدید کرد و طی گفتگو با مدیران شرکت های دانش بنیان حاضر در این نمایشگاه در جریان فعالیت های این شرکت ها قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا