اخبار اقتصاد ایران

باکیفیت ترین هتل های بابلسر با قیمت مناسب

در این مطلب تعدادی از با کیفیت ترین هتل های بابلسر را با قیمت مناسب به شما معرفی کرده ایم.

هتل هایی که در این مقاله به شما معرفی می شوند هتل های ۴ ستاره و ۵ ستاره بابلسر هستند که به عنوان بهترین و با کیفیت ترین هتل های این شهر شناخته می شوند. شاید تصور کنید که برای اقامت در چنین هتل هایی باید هزینه زیادی پرداخت کنید. اما کاملا برعکس. این هتل ها در طول سال برای جذب مشتری، تخفیف های مختلفی را به مسافران ارائه می دهند که با قیمت مناسب می توان آنها را رزرو کرد. با توجه به تخفیف های فصلی، اقامت در این هتل ها با هر بودجه ای امکان پذیر خواهد بود.

معرفی هتل های باکیفیت و قیمت مناسب در بابلسر

اگر قصد سفر به بابلسر را دارید، انتخاب هتلی باکیفیت و مقرون به صرفه شاید دغدغه شما باشد. به همین منظور هتل های میزبان بابلسر را به عنوان بهترین گزینه برای اقامت در این شهر به شما معرفی می کنیم. این هتل ها امکانات متنوعی را در سطوح قیمتی مختلف به شما ارائه می دهند. بنابراین، چه بخواهید در یک هتل مجلل اقامت کنید و چه در یک هتل ارزان قیمت، هتل های میزبان گزینه ایده آلی برای همه خواهند بود. در ادامه به بررسی هتل های میزبان بابلسر می پردازیم.

هتل ساحلی میزبان

اولین هتل بابلسر که توجه اکثر مسافران این شهر را به خود جلب می کند، هتل هاست بیچ است. یکی از دلایل انتخاب این هتل از نظر بسیاری از مسافران موقعیت عالی آن است. اکثر این افراد اقامت در کنار ساحل را مد نظر دارند و هتل ساحلی میزبان این امکان را برای آنها فراهم می کند.

هتل ساحلی به میزبانی بابلسرهتلی نوساز است که در سال ۱۴۰۱ در دو فاز طراحی شده است. فاز اول هتل دارای ۲۳ ویلا چوبی است که امکانات رفاهی کاملی را در اختیار مسافران قرار می دهد. در فاز دوم هر آنچه که برای تجربه یک تفریح ​​دلپذیر نیاز دارید ارائه می شود. از اسکله دریا گرفته تا رستوران های مختلف که غذاهای دریایی سرو می کنند و سواحل مختلف برای استراحت شما.

مهمترین امکانات هتل

هتل ساحلی یکی از گروه هتل های میزبان است که می توانید اقامتی رویایی را در آن تجربه کنید. کمتر کسی است که از ساحل به خصوص ساحل دریای خزر با وسعت و زیبایی بی نظیرش خوشش نیاید. برای دور شدن از شلوغی و شلوغی زندگی روزمره، ساحل مطمئنا یک محیط آرامش بخش است.

امکاناتی مانند پارک کودک، صندوق امانات، استخر، سونا، نمازخانه، اتاق چمدان، سرویس بیداری و تاکسی سرویس برای تمامی مسافران در این هتل فراهم شده است. از این هتل تا ساحل ۵ دقیقه پیاده روی است. در این ساحل امکان استفاده از تفریحات ساحلی هتل برای تمامی مسافران وجود دارد. این هتل مجهز به زمین تنیس نیز می باشد که خبر خوبی برای ورزشکاران و علاقمندان به این ورزش است.

انواع واحدهای اقامتی هتل

واحدهای اقامتی هتل ساحلی به بهترین شکل ممکن طراحی شده اند. تمامی این واحدها دارای بالکن های تقریبا بزرگی هستند که با پارکت های زیبا پوشیده شده اند و منظره ای رو به دریا و ساحل دارند. بالکن همچنین دارای انواع میز و صندلی های لوکس است که می توانید در کنار ساحل از نوشیدنی های خنک لذت ببرید.

این هتل دارای اتاق های دو تخته، دوقلو، پانوراما و چهار تخته متصل می باشد. از جمله امکانات داخل این واحدها می توان به روم سرویس، مبلمان، چای ساز، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون و سرویس بهداشتی اشاره کرد.

میزبان هتل ۴ ستاره

یکی دیگر از هتل های منحصر به فرد بابلسر هتل چهار ستاره هاست است که در سال ۱۳۹۸ شروع به کار کرد.هتل میزبان در فضایی دنج و آرام و در میان شالیزارهای سرسبز واقع شده است. این هتل با ۶ سال سابقه و ارائه بهترین امکانات تفریحی و اقامتی، عنوان بهترین هتل بابلسر را از آن خود کرده است.

از هتل میزبان دسترسی خوب به پارک ساحلی لاله، تالاب فریدونکنار، باغ پرندگان و … و این یکی از مزیت های اقامت در هتل ۴ ستاره میزبان است.

امکانات ویژه هتل

امکانات در هتل چهار ستاره به میزبانی بابلسر آن را به هتلی مجلل برای مسافران تبدیل کرده است. این امکانات شامل رستوران، پارکینگ، تلویزیون، سرویس خارجی و ایرانی، فروشگاه و غرفه، تلفن در اتاق، سالن بیلیارد، نمازخانه، اینترنت در لابی و … می باشد. این هتل دارای پارکینگی با ظرفیت ۱۷۰۰ خودرو می باشد که مسافران و گردشگران می توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند.

لحظات شاد و مفرحی را در کنار اعضای خانواده خود در مجتمع آبی هتل میزبان سپری خواهید کرد. این مجموعه دارای امکانات متنوع و متناسب با هر سلیقه ای می باشد. در کنار این خدمات یک مجموعه ورزشی مجهز نیز برای تفریح ​​شما تدارک دیده شده است.

واحدهای اقامتی هتل

هتل ۴ ستاره میزبان دارای ۵۶ واحد اقامتی در ۳ طبقه است. تمامی این واحدها دارای منظره ای رو به دریا، برکه نیلوفر آبی و شالیزار می باشند. واحدهای در نظر گرفته شده برای اقامت شما شامل اتاق های دو تخته، سه تخته، چهار تخته متصل، سوئیت های یک خوابه و سوئیت های دوبلکس دو خوابه می باشد. طراحی و دکوراسیون تمامی این واحدها با استفاده از رنگ های ملایم انجام شده است.

از جمله امکاناتی که در واحدهای اقامتی هتل میزبان برای آسایش و راحتی شما فراهم شده است می توان به اینترنت، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی و سیستم سرمایشی و گرمایشی اشاره کرد.

میزبان هتل ۵ ستاره

از دیگر هتل های با کیفیت بابلسر می توان به موارد زیر اشاره کرد: هتل پنج ستاره به میزبانی بابلسر که در سال ۱۳۹۸ به بهره برداری رسید این هتل تنها ۴ کیلومتر با دریا فاصله دارد و علاوه بر آن دسترسی خوبی به فروشگاه ها، رستوران ها و کافی شاپ ها دارد. در مراکز خرید پر زرق و برق اطراف هتل می توانید خریدهای متنوع و اقتصادی را تجربه کنید.

امکانات و خدمات هتل

از جمله امکانات مهمی که در هتل ۵ ستاره میزبان برای گردشگران مختلف ایجاد شده است می توان به اینترنت رایگان، پارکینگ، فروشگاه، آلاچیق، نمازخانه، آسانسور، پذیرش ۲۴ ساعته، آتلیه، تاکسی سرویس، رستوران، کافی شاپ اشاره کرد. و غیره اگر مجبور به برگزاری مراسم خاصی در هتل هستید، فقط همه چیز را به هتل بسپارید. تیم مجرب هتل تمام تلاش خود را صرف اجرای صحیح مراسم شما خواهد کرد.

برای افرادی که ترجیح می دهند مدت زمان بیشتری در هتل اقامت داشته باشند، هتل ۵ ستاره میزبان، سرگرمی های متنوعی را برای سنین مختلف طراحی کرده است. استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، اتاق ماساژ و … از جمله امکاناتی هستند که روزهای خالی شما را به خاطره ای خوش تبدیل خواهند کرد. در کافی شاپ هتل می توانید انواع نوشیدنی ها، کیک ها و دسرهایی را که شاید تا به حال نخورده اید، امتحان کنید.

معرفی واحدهای اقامتی هتل

واحدهای اقامتی هتل ۵ ستاره میزبان از تنوع بالایی برخوردار است. به همین دلیل با هر سلیقه و نظری هتل مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد. اتاق های پانوراما، اتاق های متصل، سوئیت های یک خوابه و دو خوابه و سوئیت های پرزیدنت از انواع اتاق هایی هستند که با چشم اندازی از مزارع برنج و مناظر سرسبز، وعده های غذایی را در اختیار مسافران و گردشگران قرار می دهند. تمامی واحدها مجهز به سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، کمد، اینترنت رایگان و پنجره های دوجداره می باشند.

نتیجه

در این مطلب تعدادی از با کیفیت ترین هتل های بابلسر را با قیمت مناسب به شما معرفی کرده ایم. همانطور که در این مقاله به شما گفته شد، تمامی این هتل ها از نظر امکانات، خدمات و موقعیت مکانی در سطح قابل قبولی قرار دارند. اگر می خواهید در کنار ساحل اقامت کنید، هتل ساحلی میزبان و اگر اقامت با قیمت مناسب تری را ترجیح می دهید، هتل های ۴ ستاره میزبان گزینه ایده آلی برای شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا