ترندهای روز

بایدن و هریس در پی رمزگشایی از قتل عایشه

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

خانواده این فعال آمریکایی-ترکیه که روز گذشته در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست کشته شد، خواستار تحقیقات مستقل رئیس جمهور آمریکا در خصوص این جنایت شدند.

خانواده عایشه نور، فعال آمریکایی-ترکیه که روز گذشته در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست کشته شد، در گفت و گو با شبکه تلویزیونی آمریکایی «سی ان ان»، تحقیقات رژیم صهیونیستی در مورد این جنایت را کافی ندانستند.

خانواده این فعال حامی فلسطین اعلام کردند: تحقیقات اسرائیل در مورد قتل دخترمان کافی نیست. بایدن، معاونش و بلینکن باید تحقیقات مستقلی در مورد قتل عایشه انجام دهند.

به گزارش الجزیره، خانواده عایشه نور اعلام کردند: دخترمان بر اساس فیلم (لحظه قتل) بر اثر شلیک گلوله یک سرباز اسرائیلی کشته شد. تحقیقات کامل در مورد روند این قتل غیرقانونی باید تضمین شود.

لازم به ذکر است روز گذشته نظامیان رژیم صهیونیستی یکی از شهروندان ترک آمریکایی به نام «عایشه نور» را در حوالی منطقه «جبل صبیح» در «شهرک بیتا» در جنوب نابلس واقع در شمال به ضرب گلوله به هلاکت رساندند. از کرانه باختری.

به گفته منابع محلی، این فعال حامی فلسطین در حال شرکت در تظاهرات هفتگی ضد شهرک سازی در جنوب نابلس بود که توسط سربازان اشغالگر از ناحیه سر به شدت مجروح شد و سپس جان باخت.

این اولین بار نیست که نظامیان رژیم صهیونیستی یکی از حامیان خارجی فلسطین را به ضرب گلوله به شهادت می رسانند و صهیونیست ها پیش از این نیز بارها مرتکب چنین جنایتی شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا