ورزشی

بایدی برای قهرمانی استقلال وجود ندارد

مهدی هاشمی نسب در نشست خبری پیش از این بازی گفت: مقابل تیمی آبرومند به نام مس رفسنجان بازی می کنیم که کیفیت آن را در شش بازی اخیر می توانید درک کنید. آنها تیم خوبی هستند که در ۶ بازی اخیر شکست نخورده اند. می دانیم که بازی سختی در پیش داریم. بعد از باخت به همین تیم در جام حذفی از مسابقات انصراف دادیم. در آن بازی به دلیل فشار ناشی از رقابت به چند بازیکن خود استراحت دادیم. به هر حال ما بازی خود را در جام حذفی باختیم.

وی ادامه داد: قطعا به سه امتیاز بازی فردا نیاز داریم. در تعطیلات تیم ما خیلی خوب تمرین کرد و امیدوارم بازی خیلی خوبی پیش برود و بتوانیم تا قبل از عید در اولین بازی سال جدید این روند را ادامه دهیم. ما به این سه امتیاز نیاز داریم و برای کسب آنها تلاش خواهیم کرد. با تلاشی که بازیکنان ما انجام می دهند امیدوارم به این هدف برسیم. می دانیم که بازی سختی است. به هر حال با توجه به اینکه در بالای جدول هستیم سایر تیم ها با انگیزه و قدرت مضاعف مقابل ما وارد میدان می شوند. هر چه به پایان لیگ نزدیک می شویم، بازی ها سخت تر می شود. امیدوارم بازی خوبی باشد و شایسته کسب سه امتیاز و رسیدن به این هدف هستیم.

وی در خصوص شرایط استقلال در تعطیلات سال نو گفت: بعد از آخرین بازی مقابل هواداران در ۲۷ اسفند ماه به تعطیلات رفتیم و از پنجمین ماه به تعطیلات رفتیم. فروردین تمریناتمان را شروع کردیم. دو بازی دوستانه انجام دادیم. خدا را شکر بازیکنان آماده هستند. تمریناتمان را در تهران برگزار کردیم و حالا منتظر اولین بازی خود هستیم و کار خاصی انجام ندادیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که با وجود مساوی بودن تعداد گل های این تیم با پرسپولیس، چرا هجمه ها به سبک بازی آبی پوشان بیشتر می شود، گفت: آنها از سبک بازی استقلال بسیار خوشحال بودند. پارسال هم بازی کرد استقلال پارسال زیبا بازی کرد اما متاسفانه در پایان فصل اتفاقی نیفتاد. ما ترجیح می دهیم اینگونه بازی کنیم اما انشالله در پایان فصل بتوانیم جام قهرمانی را کسب کنیم. البته نه جامی که برخی دوستان به ما فشار می آورند که استقلال قهرمان شود. ما به کسی قول نداده‌ایم، فقط قول داده‌ایم که با تمام توان برای باشگاه و هواداران می‌جنگیم.

هاشمی نسب در ادامه صحبت های خود اینگونه بیان کرد: برخی افراد به ظاهر دوست که دشمن اصلی ما هستند می گویند استقلال باید قهرمان شود. نه، نیازی نیست. ما با توجه به ثروت و بازیکنانی که داریم می جنگیم. اگر اینجا در جدول هستیم به خاطر تلاش بیش از حد بازیکنانمان است. آنها فراتر از توان خود کار کرده اند. هم بازیکنان، هم کادر فنی، هم کادر پزشکی، هم تدارکات، هم ماساژورها و هم همه عوامل تیم تلاش کرده اند. مطمئن باشید در این ۹ هفته هم مثل هفته اول برای آنها می جنگیم و تلاش می کنیم. اگر حق و سهم ما بود، حتی با این بردهای اقتصادی و این شکل از مسابقه، به کسب سه امتیاز راضی هستیم و به خدا امیدواریم که جام قهرمانی را کسب کنیم و از این سبک بازی هم راضی هستیم. هواداران مطمئن باشند که با تمام وجود برای آنها می جنگیم و امیدوارم این امر محقق شود.

سرمربی آبی ها در خصوص اینکه آیا استقلال از شکست در جام حذفی مقابل مس رفسنجان درس گرفته است و روحیه بازیکنان چگونه است، گفت: به هر حال خستگی ناشی از فشار مسابقات لیگ باعث شد در آن بازی به میدان برویم. . ما نیاز داشتیم به برخی از بازیکنان خود استراحت دهیم. البته نباید از کیفیت تیم مس رفسنجان غافل شد. آنها تیم خوبی هستند که ما با احترام با آنها روبرو هستیم. می دانیم که آنها تیم باکیفیتی هستند. یک سری صحبت ها هست که اگر در پایان بازی عمری برایمان باقی می ماند، می گفتیم که آیا از آن شکست درس گرفته ایم یا نه.

هاشمی نسب در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان با توجه به اتفاقات دیدار برابر مس در جام حذفی انگیزه لازم برای خروج از زمین را با سه امتیاز دارند، گفت: سعی می کنیم در هر بازی سه امتیاز را بگیریم. گفتم یک سری صحبت ها بعد از بازی انجام می شود اما قرار نیست همیشه پیروز شویم. حریف نیز در حال مبارزه و تلاش است. من چند روز پیش گفتم از نظر فنی بازی را رها نکردیم، شرایط تیم ما آنطور که می خواستیم نیست. با این حال باید به تیم مس رفسنجان احترام گذاشت.

وی در خصوص دلیل اصلی عدم حضور جواد نکونام در نشست خبری پاسخ داد: داشتم با دوستانم صحبت می کردم و گفتم شاید خیالش از این نشست خبری راحت نیست. اما من با شما هستم و شما را دوست دارم و علاقه مند به شرکت هستم.

هاشمی نسب در خصوص اینکه آیا استقلال به لیگ قهرمانان راه پیدا می کند، نکونام باید در نشست های خبری شرکت کند و آیا غیبت او در بازی های لیگ بی احترامی به رسانه ها محسوب می شود یا خیر، پاسخ داد: نمی توان اسمش را بی احترامی گذاشت. او چند بار در کنفرانس های مطبوعاتی حاضر شده است، می توانید از او بپرسید که چرا در کنفرانس هایش شرکت نمی کند؟ او حتی زمانی که در نساجی و فولاد بود در برخی کنفرانس ها شرکت نمی کرد اما هیچ وقت از او نپرسیدید که چرا در نشست های خبری شرکت نمی کنید! حقیقت این است که دلیلش را نمی دانم اما مطمئنم همیشه احترام خاصی برای اصحاب رسانه قائل است اما نمی دانم چه بگویم. مهم این است که من شما را دوست دارم و در این جلسات شرکت می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا