بانک و بیمه

باید تمام انرژی خود را برای حل مشکلات اقتصاد کشور و معیشت مردم به کار بگیریم

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک صادرات ایران، محسن سیفی در یازدهمین یادواره شهدای بانک صادرات ایران در مشهد مقدس که با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و مدیران ارشد کشور برگزار شد، این مطلب را بیان کرد. بانک صادرات ایران. ماندگاری و تداوم یاد و خاطره شهدا به این معناست که دشمن حتی از زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا هراس دارد و حادثه اخیر شهدای کرمان نیز این واقعیت را نشان داده است.

سیفی گفت: این موضوع وظیفه ماست که در سال های آینده یادواره شهدا را بهتر و جدی تر برگزار کنیم تا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبیین مسیر آنها بتوانیم گام های برداشته شده در خصوص شهدا را ارتقا دهیم. مسیر خود را تکرار کنیم.» و نسل های آینده و به راه خود ادامه دهند.

وی خطاب به خانواده های شهدا افزود: قطعا انقلاب و سربلندی امروز کشور مدیون رشادت های فرزندانی است که در آغوش شما بزرگ شدند و با تقدیم جان و جواهرات و… در تاریخ ماندگار شدند. “سلامت” برخی از شهدا نیز مدت زیادی را جانباز کردند و انقلاب و کشور مدیون صبر، مقاومت و ایثار خانواده هایشان است.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به شرایط اقتصادی و تنگناهای بین المللی گفت: هنوز در فضای جنگ اقتصادی به سر می بریم و در یکی از بزرگترین بنگاه های اقتصادی کشور عملاً در جبهه های دیگر می جنگیم. وظایف جدی و متفاوتی دارند.

وی با بیان شرایط دوران دفاع مقدس و ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی، تاکید کرد: امروز هم پس از تحریم های ظالمانه که علیه کشورمان اعمال شد، باید به خدا و مردم توکل و توکل کنیم که برخی از اقتصاد را اصلاح و بهبود بخشند. مسائل و وضعیت کنونی کشور و تبیین اتفاقات خوبی که در حال وقوع است، جهادی عمل می کنند.

وی با تاکید بر اینکه به عنوان بانکدار باید تمام توان خود را صرف حل مشکلات اقتصاد کشور و معیشت مردم کنیم، افزود: بیش از چهار دهه است که تحریم های ظالمانه بر اقتصاد ما تحمیل شده است و باید جهادی در این عرصه بجنگیم. از مدیریت امور کشور. مشتریانی که به امور همکاران اهمیت می دهند و در درجه اول به خانواده شهدا و ایثارگران اهمیت می دهند.

در پایان این یادواره جمعی از خانواده های شهدا با محسن سیفی گفت و گو کردند و دغدغه های خود را مطرح کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا