ورزشی

باید معذرت‌خواهی کنیم اما طبیعی است

امیر قلانویی در نشست خبری پس از پیروزی مقابل قرقیزستان در ورزشگاه فولادشهر اظهار داشت: در نیمه دوم با وجود اینکه گردش توپ ما خوب بود، موقعیت هایی ایجاد کردیم و توپ را به توپ رساندیم. تیر گل زدیم اما در کل باید عذرخواهی کنیم. باید بهتر می شدیم.

وی افزود: طبیعی است، اولین بازی ها است. استرالیا در خاک خود به بحرین باخت و کره جنوبی در برابر فلسطین به تساوی رسید که برخی می گویند جنگ زده.

سرمربی تیم ملی ایران با بیان اینکه شرایط خاصی داشتیم و تعدادی از بازیکنان در شرایط مسابقه نبودند، گفت: با شرایط خاص، عدم آمادگی برخی بازیکنان و جابه جایی زمین، ما ۱-۰ پیروز شدیم و کلین شیت داشتیم.” عذرخواهی می کنم، تماشاگران ناراضی بودند، حالا اگر جای استرالیا و کره بودیم وضعیت چطور بود؟

وی ادامه داد: انتظار دارم بهتر بازی کنیم، چهار پنج موقعیت را از دست دادیم. صحبت از حضور بازیکنان جوان است، حزباوی بازیکن جوان تیم است که مرتکب اشتباه کودکانه شد! بیرانوند هم روز خوبی داشت و از او تشکر می کنم.

قلعه‌نویی یادآور شد: همه تعویض‌ها رو به جلو بود و موقعیت‌هایی ایجاد کردیم، به تیرک دروازه و فریم زدیم. توپی توسط دفاع قرقیزستان زده شد و به اشتباه یکی یکی به بیرون رفت و توسط بیرانوند گرفتار شد.

قلعه نویی دلیل عملکرد ضعیف تیمش را شرایط زمین دانست و گفت: مشکلات زمین باعث می شود کیفیت بازی پایین بیاید. کلا فوتبال همینه وگرنه اینقدر محبوب و جذاب نبود.

وی ابراز امیدواری کرد: در بازی بعدی کیفیت بهتری خواهیم داشت، البته امروز می توانستیم ۵ یا ۶ گل بزنیم، تعویض های هجومی داشتیم که خوب جواب نداد. طبیعی است که بازیکن باید در شرایط رقابتی باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال با تشکر از بازیکنانش گفت: مهم این است که بازیکنان با جان و دل بازی کنند که ظاهرا باعث ناراحتی برخی ها شده است! ما از مردم عذرخواهی می کنیم اما مطمئنم بازی به بازی بهتر می شویم. دیدیم که برخی از بازیکنان روز خوبی داشتند، بازیکنان جوان هم اشتباه کردند، اما روند روند خوبی است. امیدوارم بازی بعدی بهتر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا