ورزشی

بایرن مونیخ ۲ – رئال مادرید ۲/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت

مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید در آلیانز آرنا مونیخ آغاز شد که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

با وجود برتری نسبی مونیخی ها در ۴۵ دقیقه ابتدایی، این رئال مادرید بود که از تنها موقعیت جدی خود استفاده کرد و تک گل این نیمه را به ثمر رساند. گلی که وینیسیوس جونیور به ثمر رساند اما بخش عمده این گل تونی کروس، هافبک آلمانی رئال بود که با یک پاس فوق العاده مهاجم برزیلی را در موقعیت تک به تک قرار داد.

در نیمه دوم رئال مانند نیمه اول بازی تدافعی انجام داد و منتظر ضدحملات بود اما این تاکتیک در این نیمه جواب نداد و حملات بایرن موثرتر بود. باواریایی ها در دقیقه ۵۳ گل اول را به ثمر رساندند. پاس لایمر به لروی سانه رسید و وینگر آلمانی بایرن مونیخ به زیبایی از میان مدافعان عبور کرد تا به محوطه جریمه برسد و در نهایت با ضربه زیبای خود لونین را به زانو درآورد.

تنها ۳ دقیقه بعد جمال موسیالا وارد محوطه جریمه رئال شد و با خطای وازکز پایین آمد تا داور نقطه پنالتی بگیرد. هری کین یک پنالتی زد تا بایرن در مونیخ پیش بیفتد.

بعد از این گل و با تعویض های آنچلوتی، رئال کمی از لاک دفاعی خارج شد و در دقیقه ۸۲ یک پنالتی به خاطر کیم مین جائه، مدافع کره ای بایرن روی رودریگو برای رئال گرفته شد و وینیسوس جونیور به گل رسید. یک دبل و بازی را مساوی کرد.

با این نتیجه همه چیز به بازی برگشت در برنابئو کشیده شد تا یک بازی فینال ومبلی مشخص شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا