اخبار بورس

با تکیه بر توان داخلی به برند ملی جی پلاس رسیده ایم/ ضمانت و خدمات پس از فروش مولفه‌ محبوبیت گلدیران

مدیر فروش شرکت مهندسی و مشاوره صنایع گلدیران متبکران گفت:

مدیر فروش شرکت مهندسی و مشاوره صنایع گلدیران متبکران گفت: گارانتی و خدمات پس از فروش گلدیران یکی از مولفه های قوت و محبوبیت ماست. ما در محدوده امکانات خود با مشتریان خود بوده و خواهیم ماند.

محمد شریفی مدیر فروش شرکت مهندسی و مشاوره صنایع گلدیران متبکران در گفتگو با افق میهنتوضیح داد: شرکت مبتکران از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را در زمینه تهویه مطبوع آغاز کرد و در گذشته محصولات ما با برند ال جی تولید و عرضه می شد و امروز با تکیه بر تجربه چندین دهه همکاری بین المللی، انتقال دنیا را انجام می دهیم. -فناوری و دانش کلاس به گلدیران و همچنین توان و ظرفیت متخصصان و مهندسین ایرانی برند ملی جی پلاس را ایجاد کردیم. ما به سطحی از فناوری و استانداردهای جهانی در تولید و توسعه با کیفیت محصولات خود دست یافته ایم که همراه با زنجیره ارزش گسترده و خدمات پس از فروش پیشرو، گلدیران را به یکی از بازیگران مهم کشور در زمینه الکترونیک تبدیل کرده است. .

وی در خصوص هدف بازدید از این نمایشگاه افزود: با توجه به اینکه ساخت و ساز ساختمان ها در کشور روز به روز با تکنولوژی پیشرفت می کند، سعی شده است تا با نوآوری و تامین تهویه مطبوع برای انواع مسکونی و صنعتی “آنچه پروژه ها و کارفرمایان نیاز دارند” باشد. برای انجام با بهترین کیفیت در نمایشگاه، مشتریان از نزدیک با محصولات این شرکت آشنا می شوند.

بر اساس قدرت داخلی، ما به برند ملی جی پلاس دست یافته ایم. گارانتی و خدمات مشتری از مولفه های محبوبیت گلدیران است

شریفی در خصوص برنامه های آینده این شرکت گفت: از آنجایی که گلدیران معتقد به ایمان ملی و درون گرایی است، فکر می کنیم در آینده ای نه چندان دور تولید ملی خود یعنی برند جی پلاس را به استانداردهای اروپا و پیشرفته تر خواهیم رساند Let let us. به جایی در صنعت تهویه مطبوع برسید و به آن تکیه کنید. همچنین باید شرکای فناوری و تجاری لازم را در کشور داشته باشیم.

مدیر فروش شرکت مهندسی و مشاوره نوآوران گلدیران در خاتمه درباره استقبال از نمایشگاه حاضر گفت: از آنجایی که از سال ۱۳۸۰ در زمینه تهویه مطبوع فعالیت می کنیم توانسته ایم رضایت مشتریان را افزایش دهیم. گارانتی و خدمات مشتریان گلدیران یکی از مولفه های قدرت و محبوبیت ماست. ما در محدوده امکانات خود با مشتریان خود بوده و خواهیم ماند. ما نه تنها محصولات را به مشتریان خود می فروشیم، بلکه به آنها تعهد و امنیت می دهیم. تعهد به ارائه طیف وسیعی از خدمات، از گارانتی و خدمات مختلف گرفته تا بیمه تمامی محصولات.

شرکت مهندسی و مشاوره نوآوری گلدیران با حضور فعال خود در نمایشگاه‌ها، رویدادها و نشست‌های مختلف صنعت، به طور مستمر روابط خود را با سایر بازیگران کلیدی این صنعت تقویت می‌کند. این شرکت با شرکت در رویدادهای بزرگ ملی و بین المللی همواره در تلاش است تا فرصت های جدیدی را برای همکاری با شرکت ها و صنایع مختلف شناسایی کند. از پروژه های ساختمانی و تجاری گرفته تا هتل ها و مجتمع های صنعتی. نوآوران گلدیران با ارائه محصولات با کیفیت و کارایی بالا به بهبود بهره وری انرژی و کاهش هزینه های عملیاتی کمک می کنند و به عنوان یک شریک تجاری قابل اعتماد در تامین نیازهای سرمایشی نقش موثری ایفا می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا