اخبار بورس

با سهامداران عمده حقیقی وجامی آشنا شوید!

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهام سهامداران هر شرکت به دسته ای به سهامداران بزرگ و خرد تقسیم می شوند. سهامداران عمده سهامدارانی هستند که بیش از یک درصد از سهام شرکت را در اختیار دارند. نام آنها در وب سایت TseTmc در بخش سهامداران هر سهام نمایش داده می شود.

در بخش دیگر، سهامداران عمده به دو گروه تقسیم می شوند واقعی و مجاز تقسیم می شوند سایت TseTmc در قسمت سهامداران حقوقی اسامی شرکت ها را اعلام می کند اما در مورد سهامداران بزرگ حقیقی به عنوان اشخاص حقیقی و نام آنها ذکر شده است. سهامداران عمده واقعی نامشخص است.

سهامداران عمده حقوقی دلایل متفاوتی برای سرمایه گذاری در یک سهم دارند اما بیشتر سهامداران عمده واقعی آنها برای کسب سود گاه اقدام به خرید سهام کلان می کنند و گاه نام آنها در لیست سهامداران عمده دیده می شود.

نبض بازار سهام در نظر دارد طبق اسناد موجود ارائه دهد سهامداران عمده واقعی هر نمادی هزینه دارد. این شصت و سوم این بخشی از ایده سهامداران عمده واقعی است. با ما بمان.

مهمترین سهامداران واقعی چه کسانی هستند؟

هنگامی که وب سایت نماد TSETMC را نمایش می دهد وجامی آنچه مربوط به شرکت است سرمایه گذاری جامی اگر قسمت “سهامداران” را جستجو و به آن مراجعه کنید، تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد:

همانطور که از تصویر بالا مشخص است، آنها جزو سهامداران عمده هستند وجامیپنج سهامدار عمده واقعی در نظر گرفته شده است. اجازه بدید ببینم این افراد واقعی چه کسانی هستند؟
تصویر زیر مربوط به ۳۱ تیرماه سال جاری است و سهامداران عمده را نشان می دهد وجامی است. درصدهای تبلیغ شده اندکی با درصدهای فعلی در وب سایت TSETMC متفاوت است.

همانطور که در این نماد مشاهده می شود، مجید الماسی، حمید خامسی، ابراهیم ابراهیمی و امیر دکامین آنها سهامداران عمده واقعی هستند.

یک عکس از مجید الماسی چه کسانی در جلسه حضور داشتند:

ادامه دنبال می شود…

  • در وب سایت صرافی پالس با سهامداران عمده واقعی آشنا شوید. بقیه مطالب از اینجا خواندن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا