ورزشی

با لطف مورایس در زمین آزادانه عمل می‌کنم

رامین رضاییان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: ابتدا از چند روز پیش شروع می کنم؛ من هنوز شرمنده مردم ایران هستم که نتوانستیم دلشان را شاد کنیم. فکر می کنم بعد از بازی با ژاپن احساس خوبی داشتم که مردم به فوتبال آمدند اما شرمنده ام که نتوانستیم مردم را خوشحال کنیم. این را گفتم که به اینجا برسم که امیدوارم مردم نجیب اصفهان فردا به ورزشگاه بیایند و تمام تلاش خود را بکنیم تا دلشان شاد شود.

وی در خصوص وضعیت روحی و روانی خود گفت: مطمئناً هضم آن ضایعه برای من بسیار بزرگ بود و از اینکه نتوانستیم مردم را خوشحال کنیم ناراحتم. سرمربی دو روز پیش با من جلسه داشت و صحبت کردیم، اما مطمئنا فردا که به میدان می روم تمام روح و جسمم را برای تیمم می گذارم و امیدوارم فردا روز خیلی خوبی برای تیم باشد. مردم اصفهان و هواداران

مدافع و هافبک سپاهان در پاسخ گفت: “در نیم فصل اول نقش مهمی در خط حمله داشتی، اما فردا مقابل تیمی بازی می کنی که در دفاع خیلی خوب بازی کرده است. آیا می توانی به پیروزی تیمت فردا کمک کنی؟” در پاسخ به این سوال: “مطمئنا عملکرد من بستگی به این دارد که سرمربی تیم از من چه می خواهد. قرار است در هر بازی یکسان بازی کنم، اما مورایس به من این لطف را داده است که آزادانه عمل کنم. برخی از بازی ها نیز از من خواسته اند که بیشتر دفاع کنم. این رازی است که پیش روی ماست، مطمئناً اگر درخششی داشتم به خاطر گروه سپاهان و بازیکنانی بود که در کنار من بازی می کنند.

رضاییان ادامه داد: اجازه بدهید من شکایت کنم. شنیدم قرار نیست بازی از شبکه سه پخش بشه این برای من دردناکه چون وقتی میگیم سپاهان ایران و میگیم همه ایران کاخ منه انتظار دارم فردا صداوسیما بازی ما رو پخش کنه. شاید در سراسر ایران هوادارانی داشته باشیم که به شبکه ورزش دسترسی ندارند. امیدوارم فردا نشان دهیم که سپاهان تنها تیم ایران در این مرحله است. امیدوارم نشان دهم که سپاهان، سپاهان ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا