اخبار اقتصاد ایران

با ماهه 38 میلیون تومان اقساطی شاهین بخرید




خرید خودروی مناسب به دغدغه اصلی متقاضیان واقعی تبدیل شده است. پس از رشد نرخ ارز و شیوع کرونا، قیمت تمامی کالاها به ویژه خودروهای داخلی مانند شاهین جی افزایش زیادی یافت. به همین دلیل بسیاری از متقاضیان خودرو، حتی علاقه مندان به مدل های داخلی، دیگر قدرت کافی برای خرید ندارند. شرکت های لیزینگ به منظور کمک به مشتریان واقعی، طرح هایی را برای خرید خودرو با وام آماده کرده اند.

خودروهای جدیدی مانند شاهین جی به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و جادار بودن در بین بسیاری از خانواده ها محبوب هستند. اما این نوع خودرو به دلیل تورم افزایش قیمت زیادی داشت و اکنون خرید نقدی و پرداخت پول برای مشتریان واقعی سخت شده است. به همین دلیل برخی از شرکت های لیزینگ مانند گروه کیان خودرو طرح فروش این خودرو را با وام ارائه کرده اند. گروه کیان خودرو انواع خودروهای داخلی را به صورت نقد و اقساط به مشتریان می فروشد.

اقساط وام خودرو شاهین جی چقدر است؟

در حال حاضر افرادی که می خواهند از گروه کیان خودرو وام خودرو شاهین جی دریافت کنند باید در مورد زمان پرداخت اقساط با شرکت به توافق برسند. مدت بازپرداخت اقساط وام شاهین جی ۱۲، ۲۴ یا ۳۶ ماهه می باشد. اگر قرارداد اقساط ۱۲ ماهه باشد، متقاضی باید ۳۹۹ میلیون تومان پیش پرداخت و ماهانه ۳۸ میلیون تومان اقساط پرداخت کند. در صورتی که مدت بازپرداخت ۲۴ ماهه تعیین شود، مبلغ پیش پرداخت ۴۰۳ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان و مبلغ هر قسط ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود. در صورت توافق فردی و گروهی برای بازپرداخت ۳۶ ماهه، پیش پرداخت به ۴۲۹ میلیون تومان و مبلغ هر قسط به ۱۵ میلیون تومان می رسد./کاماپرس



۰