اخبار اقتصاد ایران

با ماهی ۹ میلیون تومان اقساطی کوئیک بخرید




شرایط جدید فروش اقساط کوییک این گزارش را بخوانید

اقتصاد آنلاین: بر اساس آخرین تبلیغات فروش اقساطی کوییک، کوییک S Gearbox 2 با دو مرحله دو مرحله ای (۱: ۱ میلیون – مرحله دوم: ۱ میلیون) در ۲ قسط برای ۲ میلیون دلار فروخته می شود. در صورتی که به دنبال خرید هستید کوییک با پرداخت کم و اقساط طولانی مدت صفر باشید کوییک دنده Zero Model 2 با ۲ میلیون قسط دو مرحله ای و ۶ ماهه گزینه خوبی از ۱ میلیون و ۶ هزار تومانس است.

کوییک GX L Model 2 با حدود ۱ میلیون و اقساط ۶ ماهه ۲ میلیون دلار معامله می شود. از جمله تبلیغات فروش اقساط کوییک صفر ، کوییک Automatic Plus Model 2 با پیش پرداخت نزدیک به ۲ میلیون و ۶ قسط ، با مبلغ هر اقساط ۲ میلیون Tomans. برای اطلاع کامل شرایط جدید فروش اقساط کوییک در اردیبهشت جدول زیر را بخوانید.











شرایط جدید فروش اقساط کوییک جدید اردیبهشت ۱۴۰۴

مدل سال تولید عملکرد (کیلومتر) اولین پیش پرداخت (تومان) پیش پرداخت دوم (تومان) قسط ماهانه (تومان) تعداد اقساط
کوییک چرخ دنده ۱۴۰۴ صفر ۲۶۰،۰۰۰،۰۰۰ ۲۵،۰۰۰،۰۰۰ ۱۷،۰۰۰،۰۰۰ ۱۹۵
کوییک چرخ دنده ۱۴۰۴ صفر ۲۴۶،۰۰۰،۰۰۰ ۷۳،۰۰۰،۰۰۰ ۶،۳۰۰،۰۰۰ ۱۹۹ نصب
کوییک gxr l -gear ۱۴۰۴ صفر ۲۲۰،۰۰۰،۰۰۰ ۲۰،۰۰۰،۰۰۰ ۳۰،۰۰۰،۰۰۰ ۱۹
کوییک r به علاوه اتوماتیک ۱۴۰۴ صفر ۲۴۰،۰۰۰،۰۰۰ ۶۰،۰۰۰،۰۰۰ ۱۲،۳۰۰،۰۰۰ ۱۹۹ ۸
کوییک gx l -gear ۱۴۰۴ صفر ۲۴۵،۰۰۰،۰۰۰ ۹،۰۰۰،۰۰۰ ۲۰۰
کوییک اتوماتیک به علاوه ۱۴۰۳ صفر ۳۷۰،۰۰۰،۰۰۰ ۱۵،۰۰۰،۰۰۰ ۱۹۹ ۸

گفتن است برنامه فروش اقساط کوییک این مربوط به نمایندگی های خودرو است و اطلاعات جدول از سایت های معتبر فروش خودرو جمع آوری می شود و مربوط به برنامه های فروش خودرو نیست.

کوییک چه نقص های فنی؟

در چند مثال کوییک در بازار راه اندازی شد و در نقطه شروع و شروع حرکت به پیشران و انتقال برق به چرخ ها مشکلاتی رسید. در بعضی موارد ، حتی سرعت موتور به آرامی افزایش می یابد ، به خصوص در نمونه های A ، و از همه مهمتر نمونه های اتوماتیک که دریچه های گاز آنها الکتریکی است ، ماشین با چند ثانیه پس از فشار دادن پدال گاز حرکت می کند.

یکی از شایع ترین مشکلات در سایپا کوییک یا حتی تیبا بسیاری از مشتریان با مشتری در کلاچ صفحه کلاچ صفر -کارکشی ، که هنگام حرکت و تجهیزات سنگین ، اتاق ماشین به دلیل مشکلات صفحه کلاچ ، حتی در ترافیک و هنگامی که صفحه کلاچ داغ است ، به شدت لرزان است.

نقص بعدی که صاحبان خودروها کوییک آنها از آن بسیار ناراضی هستند ، صدای زیاد خودرو پس از موتورهای ۲ یا ۲ خیلی طولانی به کابین منتقل می شود ، اما این به دلیل دو نقص است ، در قسمت اول به دلیل سایپا کوییک از موتور دریچه ای در قسمت موتور خود استفاده می کند ، ذاتاً با سر و صدای زیادی کار می کند و در قسمت دوم عایق ضعیف اتاق اتومبیل و جداسازی معیوب اتاق از پیشرانه باعث شده است که موتور حداکثر صدای موتور داخل کابین را به حداکثر برساند.

مهمترین مشکل سایپا کوییک با آن روبرو است ، مشکل برق خودرو. با توجه به گزارش کاربران ، کوییک بسیاری از نقص های اساسی در بخش برق وجود دارد. به عنوان مثال ، هنگامی که شما قصد صعود یا پایین آمدن شیشه خودرو را دارید ، فشار الکتریکی از این امر باعث ضعف شدید در قدرت خودرو می شود و در نهایت باعث افت شدید موتور خودرو می شود ، حتی در برخی از مشکلات این مشکل به اندازه کافی بزرگ است که موتور ماشین را خاموش کنید. هنگامی که در فصول گرم سال کولر را روشن می کنید ، برق خودرو هنوز دچار مشکل می شود و سرعت موتور دوباره به طور قابل توجهی کاهش می یابد.