اخبار اقتصاد ایران

با همراه بانک فراز ایران زمین، تراکنش امن داشته باشید :: ایران تحلیل

وقتی صحبت از انجام امور بانکی از طریق اینترنت، با بانک، درگاه های پرداخت و فضای مجازی می شود، موضوع امنیت حساب، وجوه مشتریان و اعتماد به اپلیکیشن های بانکی بسیار حیاتی و مهم می شود. بانک ایران زمین برای انجام تراکنش های مطمئن و افزایش امنیت سپرده ها و حساب های مشتریان خود

وقتی صحبت از انجام امور بانکی از طریق اینترنت، با بانک، درگاه های پرداخت و فضای مجازی می شود، موضوع امنیت حساب، وجوه مشتریان و اعتماد به اپلیکیشن های بانکی بسیار حیاتی و مهم می شود.
بانک ایران زمین برای انجام تراکنش های مطمئن و افزایش امنیت سپرده ها و حساب های مشتریان خود اقدام ویژه ای انجام داده است.
این بانک با طراحی ویجت انسداد سپرده در بانک فراز ایران زمین این امکان را به مشتریان خود داده است که سپرده خود را مسدود کرده و در زمان لازم نسبت به رفع انسداد مبلغ مورد نیاز و برداشت مبلغ یا حواله مورد نظر اقدام کنند.
با این روش تمامی سپرده های مشتریان در امنیت کامل نگهداری می شود و سودجویان و هکرها به سپرده های خود دسترسی نخواهند داشت.
برای استفاده از سرویس مسدودسازی سپرده ابتدا وارد بانک فراز ایران زمین شوید سپس در قسمت پیشخوان دیجیتال ویجت سرویس جدید را انتخاب کنید. در این قسمت بر روی ویجت واریز کلیک کرده و مسدود کردن مبلغ را انتخاب کنید. پس از ورود به این قسمت از لیست سپرده ها، سپرده مورد نظر را انتخاب کرده و مبلغ مسدود شده را وارد کنید. در این مرحله کد امنیتی به صورت پیامکی از بانک ایران زمین برای شما ارسال می شود. آن را وارد کنید و مبلغ مورد نظر مسدود می شود.
همچنین برای حذف مبلغ مسدود شده کافیست ویجت مبلغ رفع انسداد را در قسمت واریز وارد کنید و مبلغ و مبلغ مورد نظر خود را انتخاب کنید و با وارد کردن کد امنیتی ارسالی مبلغ مورد نظر را رفع انسداد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا