ورزشی

با پرسپولیس حتی بازی نکردیم چه برسد 5 گل هم خورده باشیم!

به گزارش رسانه رسمی این باشگاه، پرسپولیس در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی ترکیه به مصاف تیم دسته دومی بکوز اسپور رفت.

موضوعی که در گزارشی هم به آن پرداخته شد و شرایط این تیم را توضیح دادیم که به عنوان یک تیم آماتور توانسته با خرید امتیاز در این فصل وارد لیگ دسته دوم شود.

اما در ساعات اخیر زمزمه هایی مبنی بر عدم بازی تیم مورد ادعای باشگاه پرسپولیس با این تیم شنیده می شود و این باشگاه برای پرکردن جدول سرمربی اسپانیایی خود تیمی غیرحرفه ای و کاملا آماتور را مقابل ستاره های خود قرار داده است.

بخشی از تمرین امروز تیم اصلی بدون توجه به بازی مدعی باشگاه پرسپولیس، کار را در اردوی خود دنبال کرد و تمرینات زیر نظر سرمربی برای شروع فصل جدید لیگ دو ترکیه را دنبال کرد! فارغ از اخباری مبنی بر شکست ۵ گله مقابل پرسپولیس!

شاید در ابتدا چنین ادعایی غیر واقعی به نظر می رسید. بخصوص اینکه باشگاه پرسپولیس که باید خود را برای لیگ برتر و البته لیگ نخبگان آسیا آماده کند، بعید بود دست به چنین اقدامی بزند و ستاره های خود را در مقابل تیمی کاملا آماتور و غیر فوتبالی قرار دهد تا از خطر مصدومیت جلوگیری کند. و احتمال وقوع حوادث ناگوار. شکل دادن

2063868

اما دقایقی پیش صفحه رسمی باشگاه بکوز اسپور موضوع بازی امروز پرسپولیس و شکست پنج تیم مقابل نماینده ایران را به طور کامل رد کرد!

2063869

این باشگاه دو پیام برای هوادارانش نوشت:

هواداران عزیز باید بگوییم که امروز هیچ بازی مقابل پرسپولیس ایران نداشتیم.

این باشگاه در پیامی دیگر با انتشار فیلمی از تمرین امروز نوشت که تمرین را با دو گل به پایان رساندیم پس منتظر فیلم های بیشتر از تمرین باشید!

با این حال جای سوال است که مدیران باشگاه چقدر ریسک بزرگی را متحمل شدند تا از تیمی کاملا غیرحرفه ای و غیرفوتبالی علیه ستاره های خود استفاده کنند و موضوع احتمالی مصدومیت بازیکنان را در آستانه شروع لیگ و همچنین آسیا نادیده بگیرند. در شرایط کنونی بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران، جذب و جابجایی بازیکنان سخت بود و خسارت هر یک از آنها را می توان ضایعه جبران ناپذیری برای این تیم و کادرفنی دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا