اخبار اقتصاد ایران

با گیفت کارت آیفون، به دنیای شگفت‌انگیز موزیک سینگ اپل بپیوندید!

آیا می خواهید با خرید گیفت کارت آیفون با خوانندگان مورد علاقه خود رفتار کنید؟ اگر آیفون دارید و از خانواده بزرگ اپل هستید، حتما با این شرکت و محصولات نرم افزاری متمایز آن آشنایی دارید. اپل علاوه بر تولید ابزارهای سخت افزاری، مجموعه ای از محصولات نرم افزاری از جمله Music Sing را نیز ارائه می کند.

موسیقی چگونه می خواند؟

Music Sing یکی از ویژگی های جذاب اپل موزیک است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که متن آهنگ ها را در حین پخش مشاهده کنید و همراه با خواننده های مورد علاقه خود بخوانید. با فعال کردن Music Sing می توانید به جای خواننده آواز بخوانید و لذت ببرید.

همچنین، می توانید به راحتی با استفاده از گیفت کارت آیفون، اشتراک ماهانه Apple Music را خریداری کنید. با این اشتراک، علاوه بر استفاده از Music Sing، به سرویس های دیگری مانند Apple Arcade و Apple TV نیز دسترسی خواهید داشت. پس برای چی منتظری؟ با خرید گیفت کارت آیتونز / به دنیای شگفت انگیز Music Sing Apple بپیوندید و با خوانندگان مورد علاقه خود آواز بخوانید!

با خرید گیفت کارت آیفون، اشتراک گذاری موسیقی را تجربه کنید!

اگر آیفون دارید و از خانواده اپل هستید، قطعاً با این واقعیت آشنا هستید که اپل علاوه بر تولید انواع سخت افزار، نرم افزارهای متنوعی را نیز ارائه می دهد که کاربران ایرانی می توانند از طریق خرید آن ها را خریداری کنند. گیفت کارت آیفون از آنها استفاده کن. در واقع این محصولات نرم افزاری انحصاری اپل نقش مهمی در تبلیغ و بازاریابی گوشی های آیفون دارند. اپل موزیک یکی از این محصولات است که امکانات مختلفی از جمله گوش دادن به موسیقی با کیفیت و دسترسی به ایستگاه های رادیویی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

ویژگی های اپل که با خرید گیفت کارت می توان از آنها استفاده کرد

اپل موزیک ویژگی های زیادی دارد که یکی از جذاب ترین آن ها قابلیت «Music Sing» است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که متن ترانه ها را در حین بازی مشاهده کنید و آواز خواندن را در کنار خواننده های مورد علاقه خود تجربه کنید.

اما “موسیقی سینگ” چیست؟ اپل چند هفته پیش قابلیت جالبی به نام «Music Sing» در آپدیت ویندوز iOS 16.2 معرفی کرد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که به جای گوش دادن غیرفعال به موسیقی، صدای خواننده را کم کنید و آواز بخوانید. این ابزار در واقع صدای خوانندگان را از پس زمینه آهنگ جدا می کند و امکان تنظیم میزان صدای خواننده را برای همخوانی و یا خواندن به تنهایی فراهم می کند. همچنین Music Sing می‌تواند متن آهنگ‌هایی را که می‌خواهید همراه با آنها بخوانید، با فونت‌های بزرگ و رنگارنگ به شما نشان دهد تا لذت خواندن آهنگ را برای شما آسان‌تر کند.

Apple Music Sing در چه دستگاه هایی قابل استفاده است؟ متأسفانه MusicSing فقط در برخی از دستگاه های اپل در دسترس است. این سرویس فقط در آیفون ۱۱ یا جدیدتر (با iOS 16.2 یا بالاتر)، آیپد نسل سوم یا جدیدتر (با iPadOS 16.2 یا بالاتر) و Apple TV Forky 2022 (با tvOS 16.2 یا بالاتر) قابل استفاده است. است.

قیمت خرید اشتراک سیبچه

نحوه فعال کردن Apple Music Sing برای استفاده از Apple Music Sing

باید اشتراک ماهیانه Apple Music را خریداری کنید. اما برای کاربران ایرانی اغلب پرداخت هزینه اشتراک Apple Music دشوار است. بهترین راه برای غلبه بر این مشکلات مالی، خرید گیفت کارت آیفون است. گیفت کارت اپل روشی ساده و موثر برای پرداخت هزینه محصولات نرم افزاری اپل است.

پس از خرید گیفت کارت اپل و خرید اشتراک ماهانه Apple Music، می‌توانید به اپلیکیشن Apple Music در آیفون یا آی‌پد خود بروید و آهنگی را که می‌خواهید با MusicSing پخش کنید جستجو کنید. سپس، در پایین صفحه، دکمه “Lyrics” را که با علامت نقل قول مشخص شده است، لمس کنید. با انتخاب این گزینه، نماد “Sing” با علامت میکروفون در بالای نوار پخش ظاهر می شود. با انتخاب این گزینه می توانید سرویس خوانندگی را فعال کرده و صدای خواننده را در کمترین حد ممکن قرار دهید. اگر آهنگ در حال پخش توسط دو خواننده اجرا می شود، آهنگ در دو قسمت مختلف به صورت دو طرفه پخش می شود تا شما در کنار دوستان و خانواده خود بخوانید.

آیا گیفت کارت اپل فقط برای اشتراک Apple Music استفاده می شود؟

با خرید گیفت کارت اپل، علاوه بر خرید یا تمدید اشتراک ماهانه Apple Music، می توانید از سایر سرویس های اپل از جمله Apple Arcade (سرویس اشتراک بازی)، Apple TV (سرویس اشتراک فیلم) و Apple iCloud Plus (سرویس پشتیبان گیری) استفاده کنید. ). داده ها در ابر). همچنین گیفت کارت اپل به شما این امکان را می دهد که به تمامی محصولات نرم افزاری اپل اعم از بازی، کتاب، موسیقی، فیلم و نرم افزار با اعتبار روی گیفت کارت دسترسی داشته باشید. به عنوان یک روش موثر و آسان برای پرداخت نرم افزار اپل، گیفت کارت اپل انتخاب بسیار خوبی است.

از کجا می توان گیفت کارت اپل را خریداری کرد؟

اگرچه بسیاری از وب سایت های ایرانی گیفت کارت اپل را ارائه می دهند، اما برخی از این وب سایت ها فاقد نماد اعتماد الکترونیکی و مجوزهای قانونی لازم هستند. بنابراین بهتر است قبل از خرید گیفت کارت آیفون به اعتبار و اعتبار وب سایت توجه کنید تا از خریدی مطمئن و راحت برخوردار شوید و در دام کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند نیفتید.

سیبچه یکی از معتبرترین و محبوب ترین وب سایت های ایران است که گیفت کارت اپل را ارائه می دهد. این وب سایت با بیش از ده سال سابقه بهترین خدمات را به دارندگان آیفون در ایران ارائه می دهد. با خرید گیفت کارت اپل از سیبچه علاوه بر خریدی مطمئن و آسان از پشتیبانی آنلاین این وب سایت نیز بهره مند خواهید شد. در صورت مواجه شدن با مشکل یا خطای نرم افزاری، با مشاوره رایگان پشتیبانی سیبچه، براحتی موانع نصب و فعال سازی گیفت کارت را پشت سر بگذارید.

نحوه نصب سیبچه روی اپل برای نصب سیبچه بازار و تهیه اشتراک ماهانه آن!

ابتدا باید نام سیبچه را در مرورگر سافاری خود جستجو کنید و پس از ورود به وب سایت این بازار، گزینه دانلود سیبچه را لمس کنید. سپس شماره موبایل خود را وارد کرده و کد تایید ارسالی را در فضای درخواستی وارد کنید. در نهایت گزینه ثبت نام دستگاه را انتخاب کرده و دکمه شروع نصب را فشار دهید تا سیبچه روی دستگاه شما نصب شود. پس از ثبت شناسه دستگاه و خرید اشتراک سیبچه، این بازارچه را برای همیشه در گوشی خود فعال کنید.

توصیه می شود که اشتراک ۶ ماهه سیبچه برای دسترسی طولانی مدت به اپلیکیشن های ایرانی و جلوگیری از افزایش قیمت اشتراک در آینده، آن را دریافت کنید.

به طور خلاصه در این مقاله با سرویس Music Sing اپل و نحوه عملکرد آن آشنا شدید. فعال سازی این قابلیت نیازمند اشتراک ماهانه برای آپلود موزیک و خرید گیفت کارت آیفون از سیبچه بازار است. با خرید گیفت کارت آیفون، می توانید علاوه بر خرید یا تمدید اشتراک ماهانه اپل موزیک، از سایر خدمات اپل نیز استفاده کنید. این گیفت کارت به شما امکان دسترسی به تمامی محصولات نرم افزاری اپل را نیز می دهد. از آنجایی که خرید این گیفت کارت به صورت دلاری می باشد، پیشنهاد می شود برای تهیه آن از یک شرکت معتبر و مطمئن مانند سیبچه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا