اخبار اقتصاد ایران

با 10 میلیون گوشی سامسونگ بخریم یا آنر؟

با توجه به کاربری گوشی، کاربران می توانند بهترین انتخاب را بین دو برند گوشی های سامسونگ و آنر داشته باشند. اما این برند به دلیل گران بودن گوشی سامسونگ امکانات کمتری را با ده میلیون تومان ارائه می دهد. اما باید در نظر داشت که سامسونگ از نظر سخت افزار و عملکرد یکی از گوشی های تایید شده در جهان است.

گوشی میان رده سامسونگ A25 5G در ویتنام

این مدل از گوشی سامسونگ با ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت قیمتی در حدود ۱۰ میلیون تومان دارد و در رنگ بندی های زیبایی عرضه شده است. صفحه نمایش این دستگاه ۶.۵ اینچ و وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل است. این محصول دارای سه دوربین ۵۰، ۸ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در سمت سلفی است.

ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است و قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی دارد. این گوشی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز طراحی شده و از سیستم عامل اندروید ۱۴ بهره می برد.

گوشی میان رده سامسونگ M14 Active

این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی است و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل را در اختیار کاربران قرار می دهد. نرخ رفرش تصویر در این مدل ۹۰ هرتز است و از سیستم عامل اندروید ۱۳ در آن استفاده شده است. این محصول دارای سه دوربین ۵۰، ۲ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت سلفی خود است. ظرفیت حافظه داخلی و رم استفاده شده در این گوشی سری M به ترتیب ۱۲۸ و ۶ گیگابایت است.

این محصول ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این گوشی دارای شبکه اینترنت ۴G بوده و حسگر اثرانگشت در کنار آن در نظر گرفته شده است.

گوشی محبوب Honor X7b

این محصول آنر با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم عرضه می شود و صفحه نمایش ۶.۸ اینچی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این گوشی با ظرفیت باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی طراحی شده و از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی می کند. همچنین کیفیت دوربین های پشتی این گوشی ۱۰۸، ۵ و ۲ مگاپیکسلی است و در قسمت سلفی نیز از دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است.

این گوشی جذاب با شبکه اینترنت ۴G ارائه شده و دارای وضوح صفحه نمایش ۱۰۸۰×۲۴۱۲ پیکسل است. همچنین نرخ رفرش تصویر در این مدل ۹۰ هرتز است و حداکثر روشنایی صفحه نمایش به ۸۵۰ نیت می رسد.

مدل X8a از گوشی های Honor

این مدل از گوشی آنر با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم عرضه می شود و ظرفیت باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. این محصول از قابلیت شارژ سریع ۲۲.۵ واتی بهره می برد و دارای شبکه اینترنت ۴G می باشد. همچنین این گوشی با دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین های پشتی ۱۰۰، ۵ و ۲ مگاپیکسلی عرضه می شود.

صفحه نمایش این مدل ۶.۷ اینچ بوده و از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۸۸ پیکسل در آن استفاده شده است. همچنین نرخ تازه سازی تفسیر در این مدل نیز به ۹۰ هرتز می رسد./Kamapress

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا