فناوری

با Friend آشنا شوید؛ گردنبند مجهز به هوش مصنوعی که با شما حرف می‌زند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

تاکنون دستگاه‌های پوشیدنی مختلفی مانند Rabbit R1 و AI Pin معرفی شده‌اند که می‌خواستند فناوری هوش مصنوعی را به روشی جدید برای مصرف‌کنندگان به ارمغان بیاورند، اما هر دو پروژه تا حد زیادی شکست خورده‌اند. اکنون گردنبند جدیدی به نام Friend معرفی شده است که از قابلیت های هوش مصنوعی بهره می برد.

فرند یک گردنبند مجهز به هوش مصنوعی است که می تواند فردی را که به عنوان یک همراه شخصی از آن استفاده می کند حمایت یا تشویق کند. دوست از طریق بلوتوث به گوشی کاربر متصل می شود و دائماً به تمام تعاملات اطراف او گوش می دهد.

گردنبند هوش مصنوعی دوست

سپس با فشردن دکمه روی گردنبند، کاربر می تواند با فرند صحبت کند و پاسخ خود را به صورت پیام در آیفون دریافت کند. دوست همچنین می تواند در مورد آنچه کاربر انجام می دهد پیام ارسال کند. برای دیدن ویدیوی معرفی این دستگاه به این لینک در یوتیوب بروید.

شرکت سازنده Friend ادعا می کند که تمام «خاطرات» آن روی گردنبند ذخیره می شود و هیچ اطلاعاتی به سرورهای ابری ارسال نمی شود. Avi Schiffman، خالق این محصول، در پست وبلاگ خود می گوید که Friend محصولی برای “نشان دادن احساس تنهایی” افراد است.

او همچنین در مصاحبه ای با وب سایت The Verge گفت که Friend برای حمایت و اظهار نظر در مورد ایده های کاربران و تشویق کاربران طراحی شده است. او می گوید:

“این دستگاه می تواند یک همراه طوفان فکری عالی باشد. “شما می توانید در مورد چیزهایی مانند روابط خود با آن صحبت کنید.”

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا