اخبار اقتصاد ایران

با USDT کار خود را در بازار شروع کن!

اگر به بازار ارزهای دیجیتال علاقه دارید، قطعاً با نام USDT یا ارز دیجیتال Tether آشنا هستید. این روزها محبوبیت این ارز دیجیتال به حدی افزایش یافته است که اکثر معامله گران به دلیل قیمت ثابت آن سعی می کنند تراکنش های خود را با تتر انجام دهند تا امنیت سرمایه گذاری خود را افزایش دهند.

کوینکس به عنوان یکی از بزرگترین و قابل اعتمادترین صرافی های خارجی در جهان، اخیرا کمپینی را برای افراد تازه کار ترتیب داده است که در آن خدمات منحصر به فردی ارائه می دهد. فرصت ثبت نام در این کمپین که از تاریخ مشخصی شروع شده و تقریباً بعد از یک به پایان می رسد. می توانید پس از ثبت نام در کمپین Coinx Newbie کار با USDT را شروع کنید و از پاداش هایی که برای شما در نظر گرفته شده است لذت ببرید.

ارز دیجیتال تتر

تتر که فعالیت خود را در بازار ارزهای دیجیتال با علامت اختصاری USDT آغاز کرد، یکی از معتبرترین و محبوب ترین ارزهای رمزنگاری شده به حساب می آید. دلیل محبوبیت این ارز دیجیتال، ثبات ارزش آن است که برابر با دلار آمریکا است.

در واقع، تتر یک ارز رمزپایه با پشتوانه دلار است که کمترین ریسک را برای سرمایه گذاری دارد و بهترین انتخاب برای تازه واردان به بازار ارزهای دیجیتال محسوب می شود. از نظر ارزش بازار، این ارز دیجیتال پس از بیت کوین و اتریوم در رتبه سوم قرار دارد و به عنوان یکی از معروف ترین ارزهای رمزنگاری شده در جهان معرفی شده است.

به دلیل همین ثبات قیمت، کمپین مبتدی صرافی کوینکس، شرایط کار با تتر را برای کاربران جدید خود فراهم کرده است تا ضمن حفظ امنیت دارایی های خود، بتوانند پاداش و سود تتر نیز دریافت کنند.

کمپین تازه واردان کوینکس

سفر خود را به دنیای ارزهای دیجیتال با کمپین تازه کار Coinx Exchange آغاز کنید. برای شرکت در این فراخوان ابتدا به سایت تازه واردین صرافی کوینکس رفته و از قسمت ثبت نام حساب کاربری ایجاد کنید. پس از آن به عنوان یک تازه کار فعالیت خود را آغاز کرده و از امتیازات و پاداش هایی که تیم این صرافی برای شما در نظر گرفته بهره مند می شوید.

با انجام تراکنش های مختلف جوایز مختلفی را دریافت می کنید که با ارز دیجیتال تتر پرداخت می شود که قطعا لذت سرمایه گذاری و معامله را برای شما چند برابر می کند.

هدف کوینکس از برگزاری کمپین برای تازه کارها

کوینکس با برگزاری این کمپین سعی دارد شرایطی را برای علاقه مندان به فعالیت در بازار ارزهای رمزپایه فراهم کند و ضمن ارائه آموزش های مناسب به این افراد، زمینه لازم برای کسب سود بالا را برای آنها فراهم کند.

همانطور که گفته شد، شروع این تماس تتر خواهد بود که یک استیبل کوین پایدار و محبوب است و بهترین پیشنهاد برای کسانی است که تازه وارد بازار پر نوسان کریپتو شده اند و نگران از دست دادن سرمایه خود هستند.

برای اطلاع از قوانین کمپین تازه کار و نحوه ثبت نام می توانید به لینک زیر مراجعه کرده و در این کمپین شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا