ترندهای روز

ببینید سیل جاده چالوس با این خودروها چه کرد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

غلامعلی فخاری با بیان اینکه تلاش برای امدادرسانی به حادثه دیدگان مفقود سیل شب گذشته در جاده چالوس ادامه دارد، اظهار داشت: مردم از آبگرفتگی و رانش جاده چالوس در منطقه «پیچ هزار چم» به هلال احمر استان مازندران خبر دادند. پس از دریافت این خبر تیم های واکنش سریع به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: اخباری مبنی بر تصادف ۴ خودرو منتشر شد; خوشبختانه ۴ خودرو تصادف کرده بدون سرنشین پیدا شد. عملیات امداد و نجات تا ساعت ۳ بامداد امروز ادامه داشت و ۱۶ مصدوم نجات یافتند که از این تعداد ۱۲ نفر به مناطق امن و ۴ نفر برای درمان سرپایی به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل هلال احمر استان مازندران گفت: یکی از ۴ مصدومی که به مراکز درمانی منتقل شدند از مفقود شدن ۳ نفر خبر داد. پس از این حادثه تیم های واکنش سریع به منطقه اعزام شدند و این تیم ها در منطقه حضور دارند. در حال حاضر از کشته یا زخمی شدن ۳ مفقودی خبری در دست نیست. احتمال انتقال مفقودین به مکان امن وجود دارد.

وی با بیان اینکه مسیر پاکسازی شده است، افزود: با وجود پاکسازی جاده و تردد خودروها، مجوزی صادر نمی شود. اگر وسیله نقلیه یا شخصی نیاز به کمک داشته باشد، تیم های عملیات به انجام عملیات جستجو برای ارائه خدمات ادامه می دهند.

مدیرعامل هلال احمر استان مازندران درباره خسارت وارده به روستاها گفت: از خسارت به روستاها خبری نشده است. رانش زمین و گل و لای راه را مسدود کرده و جاده پاکسازی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا