طلا و ارز

بحث قیمت‌گذاری و انحصار بازار خودرو دوباره داغ شد

مبارزه بین ایران خدرو و سازمان Ta’zir برای کیفرخواست فروش دوباره قیمت و انحصار بازار خودرو را افزایش داده است.

امیر احمد زلفغاری ، عضو دانشکده دانشگاه ، در یک کنفرانس مطبوعاتی ویژه در مورد قیمت گذاری محصولات ایران Khodro ؛ انحصار خودرو کاهش یافته و قیمت گذاری طبیعی صحیح نیست.

وی گفت: “بازار اتومبیل ما هنوز منحصر به فرد است و مهم است که تولید کننده راحت نباشد که مردم هر کیفیت ماشین را خریداری کنند.”

زولفیقاری گفت: “اگر بازار خودرو انحصاری نباشد ، قیمت گذاری دستوری قطعاً یک دستورالعمل اشتباه است.”

جمشید ایمانی ، معاون مدیر عامل ایران خمرو ، در مصاحبه خبری ویژه با توجه به تصمیم سازمان طاذیر در مورد مجازات های ایران خمرو:

این مقام از ایران Khodro ادامه داد: خرداد دادگاه عدالت اداری به دلیل لغو رویه های اداری ، دستورالعمل های مربوط به تثبیت قیمت را اعلام کرده است.

وی افزود: “پس از ابطال این دستورالعمل ، روش جایگزینی اعلام نشده است ، و شرکت ایران Khodro مجبور شد براساس قانون حقوقی و استانداردهای بیانیه ، محدوده قیمت را تعیین کند.”

ایمانی گفت ما در ژوئن امسال بودیم آبان ما ۲ ٪ از افزایش قیمت را اعمال کردیم.

وی گفت: “اگر تورم عمومی ۲ ٪ باشد ، ما باید ۵ درصد افزایش را افزایش دهیم.”

جزئیات گران قیمت ایران Khodro

پس از این جلسه ، علی فرهادی ، رئیس دولت Tazirate ، در پاسخ به رای دادن به ایران خمرو گفت: “ما دستگاه قضایی هستیم و ملاحظات ما برای همه آشکار است.”

فرهادی گفت: “اگر شکایتی از سازمان حفاظت حاصل شود و اعلام شود ، شرکت ایران خمرو مازاد درصد حقوقی قیمت را تعیین کرده است ، ما وارد موضوع می شویم.”

رئیس سازمان Ta’zir اظهار داشت كه مرجع خود -HELP 5 ٪ افزایش قیمت قانونی را تعیین كرده است و هر افزایش بیشتر در برابر قانون است.

فرهادی گفت که ایران خمرو باید ۵ درصد قیمت ها را افزایش دهد ، اما شما ۵ درصد از افزایش را اعلام کرده اید.

این مقام گفت: “این شرکت بخشی از پول نقد و فروش قبل از فروش را با این قیمت ها افزایش داده و باید خسارات ناشی از تخلفات را انجام دهد.”

رئیس سازمان Ta’zir گفت: “هیچ ممنوعیت فروش اتومبیل برای ایران Khodro وجود نداشت.”

وی افزود: “جدیدترین تصمیم هیئت رقابت ، نمایش قیمت را به شورا منصوب کرده است و Semitminister حکم جدید را به تأخیر انداخت.”

در حقیقت ، ایران خدرو از وزارت بهداشت و سازمان پشتیبانی سؤال کرد.

مدیرعامل ایران Khodro گفت: “وزارت نشانه گرایی هیچ مرجع قیمت ندارد و هیچ وزیر رتبه بندی نشده است.”

وی افزود: “سازمان پشتیبانی فقط یک ماشین حساب است و هیچ عزت دیگری ندارد و سازمان پشتیبانی نقش سازمان پشتیبانی را در مفهوم سازمان پشتیبانی ایفا نمی کند.”

مدیران فعلی khodro ایرانی یک داستان گران قیمت دارند

پس از این جلسه ، مصطفی طاهری ، عضو کمیته پارلمان صنعت و معادن ، گفت: “اگر افزایش قیمت خودرو واقعی باشد ، ما نباید به دلیل کمبود جامعه از این افزایش دلسرد شویم.”

طاهری گفت: “بارها و بارها اتفاق افتاده است که ما ظاهر قیمت گذاری را در نظر گرفته ایم ، اما وقتی عمیق شدیم ، قیمت را تشخیص دادیم.”

وی افزود: گردش مالی گران قیمت مدیران فعلی kodro ایران یک رکورد است و آنها در این زمینه پرونده دارند.

این نماینده مجلس گفت: “نحوه نقص قیمت خودرو به دلیل ایجاد تقابل بین مردم و حاکمیت و قیمت آن چندان به دولت مرتبط نیست.”

طاهری گفت: “عدم وابستگی به کیفیت ماشین مشکل دیگری است که باعث مشکل شده است.”

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا