ورزشی

بدترین گزینه نزدیک نیمکت پرسپولیس/ انتخاب درویش تا چهارشنبه نهایی می‌شود

اول اینکه گزینه مورد نظر سابقه خوبی دارد. با توجه به شرایط خاص خاورمیانه حاضر به کار در ایران باشید. دستمزد او برای یک فصل و نیم نباید بیشتر از ۸۰۰ هزار دلار باشد. در همین راستا در جلسه ای که اواسط هفته گذشته توسط هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد، قرار شد در صورت منفی بودن پاسخ برانکو ایوانکوویچ، باشگاه مذاکرات جدی تری با آنتونیو کونسیسائو داشته باشد. این مربی پرتغالی که تجربه هدایت براگا، موریرنسه و ویتوریا ستوبال در کشورش و همچنین الفیصلی در عربستان را دارد و از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲ به مدت سه سال سرمربی تیم ملی کامرون بود.

این مربی ابتدا تمایل خود را برای حضور در پرسپولیس نشان داد اما در مرحله بعد اعلام کرد به دلیل شرایط خاص خاورمیانه حاضر به حضور در ایران نیست. پتکوویچ، دی بیاسی و پسیرو گزینه های بعدی بودند که رضا درویش به دنبال مذاکره با آنها بود. ولادیمیر پتکوویچ از یوگسلاوی که تجربه سرمربیگری تیم های ملی سوئیس، لاتزیو و بوردو را در دوران فوتبالی خود دارد، برای پیوستن به پرسپولیس دستمزد بالایی طلب کرده است. خوزه پسیرو، سرمربی فعلی تیم ملی نیجریه که قرار است در پایان جام ملت های آفریقا از این تیم جدا شود، دیگر گزینه مد نظر پرسپولیس است که مذاکرات با او خوب پیش نرفت.

گزینه دیگر جیووانی است دی بیاسی اهل ایتالیا است و در سال های اخیر علاقه زیادی به حضور در تیم ملی و استقلال نشان داده است اما سابقه ضعیف مربیگری او را از حضور در تیم فوتبال ایران باز داشته است. مودنا، برشا، تورینو، لوانته، اودینزه و تیم های ملی آلبانی و جمهوری آذربایجان تیم های تحت هدایت این مربی ایتالیایی بودند که دستمزد او بسیار کمتر از گزینه های دیگر است و البته مورد تایید هیات مدیره نیست. باشگاه. نیز بررسی شود عوامل به همان اندازه که سعی می کنند مانع از آمدن مربی دیگری به پرسپولیس شوند، برای این تیم هم گزینه خوبی پیدا می کنند و در نهایت باید دید کدام یک از آنها موفق می شود! هدف درویش تعیین تکلیف نیمکت تیمش قبل از شروع اردوی پالفوشان در امارات است که از پنجشنبه هفته جاری آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا