فرهنگ و هنر

«بدل» رضا عطاران در تلویزیون؟! :: ایران تحلیل

برخی شایعات حضور رضا عطاران در یک سریال تلویزیونی را در فضای مجازی مطرح می کنند

به گزارش ایران تحلیل، رضا عطاران مدت هاست که سریال جدیدی در تلویزیون ندارد در حالی که برخی در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر حضور وی در این سریال مطرح می کنند اما کارگردان این سریال به واقعیتی اشاره کرد.
سریال «بادل» به کارگردانی علیرضا مسعودی معروف به علی مشهدی در راه تلویزیون است. پخش این سریال که قرار بود جزو ویژه برنامه های عید نوروز باشد، بعد از سریال «هفت سر اژدها» ساخته ابوالقاسم طالبی آغاز می شود.

یکی از نکات جالب در داستان این سریال نام خانواده «عطاران» و یکی از شخصیت های محوری داستان است که «رضا عطاران» نام دارد. همین نکته باعث شد برخی در فضای مجازی از این عنوان استفاده کنند: «حضور رضا عطاران در سریال جدید». خبر در نوع خود جالب است، اما این صفحات مجازی از این عناوین خبری استفاده می کنند تا خود را نمایان کنند وگرنه حقیقت چیز دیگری است.

علی مشهدی به عنوان کارگردان این سریال گفت: ماجرا از این قرار است که داستان و اتفاقات سریال «بادل» در سال ۱۴۰۲ رخ می دهد و به خانواده ای از نسل عطاران برمی گردد. به همین دلیل نام خانوادگی او «آتاران» است، مانند فردی که به او آهنگر می گویند، نام خانوادگی او «ی» است و به او «آهنگری» می گویند.

وی در خصوص اینکه چرا پسر خانواده رضا عطاران نامگذاری شده و آیا ابزاری برای استفاده از نام بازیگر سرشناس رضا عطاران وجود دارد، تاکید کرد: شهرام قیدی در خانواده عطاران نقش پدر را بازی می کند.

پریسا مقتدی همسر وی است و عرفان آصفی در نقش پسر خانواده به نام رضا عطاران بازی می کند. اصلاً کاربرد ابزاری نداشت، با اینکه با رضا عطاران ارتباط نزدیک داشتم، از او اجازه خواستم اسم شخصیتمان را رضا عطاران بگذارم. با او به دورانی بروید که بهترین کمدین ها در تلویزیون کار می کردند و بسیاری از کمدین های خیابانی تلویزیون جزو این کمدی ها بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا