ورزشی

براتی عضو کارگروه ویژه اصلاحات کنفدراسیون فوتبال آسیا شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتصاب رئیس، نایب رئیس و اعضای گروه ویژه اصلاحات AFC برای دوره ۲۰۲۳-۲۰۲۷ بر تعهد خود برای حفظ بالاترین استانداردهای حکمرانی خوب تأکید کرد. هاشم حیدر نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان رئیس کارگروه ویژه اصلاحات کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس فدراسیون های عضو آسه آن به عنوان معاون این کارگروه منصوب شدند.

کوزو تاشیما و کانیا کیومانی از اعضای شورای فیفا و همچنین احمدرضا براتی وکیل ورزشی و قاضی دادگاه عالی ورزش CAS از جمهوری اسلامی ایران ترکیب این کارگروه را تکمیل می کنند.

هیئت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا در سومین جلسه خود در تاریخ ۳۰ آذر ۱۴۰۲ که در جده عربستان سعودی برگزار شد، پیشنهاد تشکیل یک کارگروه ویژه برای اصلاحات AFC را تصویب کرد.

شیخ سلمان سپس به اقدامات موثر کنفدراسیون برای رعایت بالاترین استانداردهای اخلاقی و نوسازی ساختارهای مدیریتی آن در سال‌های اخیر اشاره کرد و در عین حال بر اهمیت حفظ کنفدراسیون فوتبال آسیا در خط مقدم اجرای بهترین شیوه‌های حاکمیتی در سال‌های آینده تاکید کرد. .

این کارگروه از انطباق مستمر اساسنامه، مقررات و مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا با تغییرات پیش بینی شده فیفا اطمینان حاصل کرده و در عین حال بررسی های لازم را در خصوص اصلاحات بعدی برای انطباق وضعیت کنفدراسیون با شرایط و تحولات کنونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا