اخبار بورس

برای اکثر شرکت های خودرویی دسته سیم تولید می کنیم/ انعطاف پذیری برای تغییر خط تولید دسته سیم

مدیر تولید شرکت کروز در جمع خبرنگاران:

مدیر تولید شرکت کروز گفت: این شرکت برای سایپا، ایران خودرو و گروه بهمنفور خودروهای کوییک ساینا، سهند، اطلس، شاهین و آریا دسته سیم تولید می کنند.

چیزی را گزارش کنید ایران تحلیلعلیرضا لشکری، مدیر تولید شرکت کروز در جمع خبرنگاران گفت: کارخانه سیم بند شامل شش سالن تولید سیم کش است. دسته کابل از سری ۲۰۶، ۲۰۷ و خانواده رانا در سالن ۵ تولید می شود. فرآیند تولید از ابتدای سالن آغاز می شود. برخی از سیم ها در داخل کشور تولید می شوند و برخی دیگر از خارج از کشور تولید می شوند.

وی افزود: در قسمت اول سالن سیم ها را برای تولید باندل سیم آماده می کنیم. سیم ها در کارخانه و با توجه به نیاز هر گروه خودرویی مانند گروه ایران خودرو تولید می شوند. بهمن و سایپا در تالارهای سیم توزیع می شود. بر اساس فرآیندهای تولید در هر سالن، سیم های تمام شده به بسته های سیمی تبدیل می شوند.

لشکری ​​ادامه داد: هر ۶ سالن دارای انبار هستند. همکاران به قسمت تغذیه خط می آیند و بر اساس برنامه تولید، تغییر طرح مشتری و انعطاف پذیری می توانیم ظرف مدت ۱۰ دقیقه خط را تغییر دهیم. برای مثال هارنس ۲۰۶ را به هارنس رانا تبدیل کنید.

وی گفت: ۲۰۷، سقف شیشه ای، سدان یا هاچ بک، همه این آپشن ها در دسترس بودن متفاوت است. هر روز ۵۰۰ ست ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا از این سالن خارج می شوند. سهم ما ۵۰۰ ست است.

پاسخ مدیر تولید شرکت کروز به خبرنگار ایران تحلیلوی در خصوص تولید برای شرکت های خودروسازی گفت: این شرکت برای سایپا، ایران خودرو و گروه بهمنفور خودروهای کوییک ساینا، سهند، اطلس، شاهین و آریا دسته سیم تولید می کنند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا