ترندهای روز

برای ترانه‌سرای سرشناس ایرانی دعا کنید

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سمانه نایینی می گوید: در حال حاضر حال محمدعلی بهمنی مساعد است اما ۴۸ ساعت آینده بسیار مهم است.

این شاعر، نویسنده و از شاگردان محمدعلی بهمنی در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت محمدعلی بهمنی، شاعر پیشکسوت، گفت: وی دیشب و بامداد (حوالی ساعت ۱ و ۲) سی تی آنژیوگرافی انجام داد. ساعت) و با توجه به نتایج سی تی آنژیوگرافی، خونریزی مغزی گسترش نیافته است، اما ۴۸ ساعت آینده برای تشخیص، انجام عمل جراحی یا شروع یک روند درمانی دیگر بسیار مهم است.

برای ترانه سرای معروف ایرانی دعا کنید

وی درباره وضعیت عمومی جسمانی و گفتاری بهمنی نیز گفت: وضعیت در حال حاضر پایدار است اما پزشک ظرف ۴۸ ساعت آینده نظر خواهد داد. آقای بهمنی فعلا اجازه صحبت ندارد، مولفه های مربوط به سخنرانی کار می کند، اما شرایط ایشان شرط گفتار نیست.

همچنین روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خبری گزارش داد که امیرحسین سمیعی، مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری عصر روز گذشته (یکشنبه ۲۰) خرداد) از استاد محمدعلی بهمنی شاعر نام آشنای کشور عیادت کرد.

سمیعی در گفتگو با دکتر هاشمیان، پزشک استاد بهمنی از وضعیت وی مطلع شد. هاشمیان با بیان اینکه وضعیت پروفسور بهمنی رو به بهبود است و امیدواریم تا ۴۸ ساعت آینده آسیب های وارده کمتر شود و نیازی به مداخلات جانبی نباشد، تصریح کرد:

هاشمیان با بیان اینکه وضعیت پروفسور بهمنی در چند ساعت گذشته بهبود یافته است، افزود: با توجه به داروهایی که آقای بهمنی مصرف می کردند و داروهای جدید تجویز شده، امیدواریم تا ۴۸ ساعت آینده وضعیت ایشان بهبود یابد و انشالله بتواند فشار خون خود را کاهش دهد. کنترل کنیم که زیاد کم و زیاد نشود و از نظر عصبی و عصبی بهتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا