ترندهای روز

برای «جمع‌بندی شب امتحان» فقط آنلاین شوید!

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی می توانند با عضویت در کمپین مجازی «خلاصه شب امتحان» خود را به صورت ویژه برای امتحانات آماده کنند. سایت آپارات در آستانه فصل امتحانات در مدارس قسمت ویژه ای را به کمپین «خلاصه شب امتحان» اختصاص داده است که دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی می توانند از آن استفاده کنند.

این کمپین از چهارشنبه ۱۹ آغاز شده است اردیبهشت ماه شروع شده است، به بررسی و بازخوانی نکات مهم مرتبط با سرفصل های درسی در مقاطع مختلف تحصیلی اختصاص دارد.

دانشجویان علاقه مند به عضویت در این کمپین می توانند با مراجعه به سایت «آپارات» و ورود به قسمت ویژه مربوط به «خلاصه شب امتحان» با ایران تحلیل مقطع آموزشی و دروس مورد نظر، فیلم های آموزشی بارگذاری شده در این قسمت را مشاهده کنند. در این ویدئوها با کمک اساتید مجرب، مهمترین نکات مربوط به هر موضوع آموزشی بررسی می شود.

کمپین مجازی «خلاصه شب امتحان» به صورت کاملا رایگان در حال برگزاری است و تمامی دانش آموزان تنها با دسترسی به اینترنت می توانند از محتوای آموزشی آن بهره مند شوند.

تمرکز بر نکات مهم دروس و مطابقت با سرفصل های امتحانات نهایی مدارس و آموزش مختصر و مختصر این مباحث به زبان ساده از مهم ترین ویژگی های فیلم های آموزشی خلاصه شب امتحان به شمار می رود. ” پویش.

این کمپین آموزشی تا پایان امتحانات در دسترس دانش آموزان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا