اخبار اقتصاد ایران

برای وام ثبت نام کنید و 73 میلیون تومان جایزه بگیرید

مدیرعامل بانک صادرات ایران از پرداخت وام قرض الحسنه بانک صادرات به ۱۹۸ هزار بازنشسته از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی گفت: بانک صادرات ایران طی سال های گذشته با پرداخت وام های اندک به طور مستمر از جانبازان و مستمری بگیران کشور حمایت کرده و در این راستا از ابتدای سال ۱۴۰۳ ، با پرداخت ۱۹۸ هزار و ۳۲۱ قلم کالا به ارزش بیش از ۶۵ هزار میلیارد ریال ادامه یافته است.

محسن سیفی افزود: طی سال های گذشته بانک صادرات ایران به عنوان بانک مورد اعتماد پیشکسوتان و مستمری بگیران کشور، امکان پرداخت وام خرد قرض الحسنه و بهره مندی از مزایا و خدمات باشگاه مشتریان این بانک را برای آنان فراهم کرده است. که با هماهنگی صندوق بازنشستگی کشوری این مسیر پیگیری دقیق و مستمر ادامه دارد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران تصریح کرد: پرداخت وام ضروری به بازنشستگان و کمک وام قرض الحسنه ازدواج و کمک هزینه تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری به فرزندان آنها در قالب قرارداد همکاری با بانک و همچنین تسهیل خرید اعتباری از فروشگاه های زنجیره ای بزرگ کشور. از جمله مواردی که با هماهنگی صندوق بازنشستگی کشوری در نظر گرفته شده است.

سیفی افزود: در این بین بانک امکان بهره مندی از برخی جوایز ویژه قرعه کشی از جمله پرداخت ۱۰ میلیون تومان سفر به عتبات به ۵۰۰ نفر از اتباع بازنشسته در ایام اربعین امسال را نیز برای آنها فراهم می کند. همچنین در اقدامی دیگر به مناسبت آغاز هفتاد و سومین سال فعالیت بانک صادرات ایران، ۷۳ جایزه ۷۳ میلیون تومانی به قید قرعه به بازنشستگان تعلق گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا