ترندهای روز

برترین ماسک های صورت مناسب آقایان

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

وقتی صحبت از مراقبت از پوست می شود، همه به محصولات مراقبت از پوست زنانه فکر می کنند. چرا این بار از زاویه دیگری به موضوع نگاه نمی کنیم؟ از آنجایی که پوست حساس ترین قسمت بدن است، مراقبت از آن باید روال هر مرد و زنی باشد که به حفظ زیبایی و جذابیت خود می اندیشد.

بیایید این موضوع را فرهنگ سازی کنیم که پوشیدن ماسک برای مردان نه تنها اشکالی ندارد، بلکه یکی از الزامات است. بیشتر اوقات، مردان بیشتر از زنان زمان بیشتری را بیرون از خانه، در معرض آلاینده ها و در محیط کار می گذرانند. به همین دلیل پوست آنها برای سالم ماندن نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

انواع ماسک صورت که هر مردی می تواند استفاده کند

البته هر مردی علاقه مند به داشتن پوستی شفاف و شفاف است. انواع مختلفی از ماسک های صورت برای رفع نگرانی های پوستی ساخته می شوند، استفاده از آنها به ترمیم بافت های آسیب دیده پوست، تیرگی و تیرگی کمک می کند. حال باید دید کدام ماسک ها بهترین این محصولات مراقبتی هستند؟

ماسک لایه بردار صورت

ماسک های لایه بردار همانطور که از نامشان پیداست به بیرون کشیدن ناخالصی ها از منافذ و سلول های مرده از سطح پوست کمک می کنند. این ماسک ها را باید روی صورت مالیده و پس از خشک شدن به آرامی پاک کنید. این عمل لایه بالایی آلودگی و آلودگی ها را از روی پوست پاک می کند.

توجه داشته باشید که ماسک های لایه بردار انواع مختلفی دارند و مواد تشکیل دهنده آنها مشکلات پوستی خاصی را هدف قرار می دهند. برخی از این محصولات باعث تحریک و خشکی پوست می شوند و برخی دیگر به دلیل وجود چسب باعث ریزش پوست در هنگام کشیدن می شوند. اگر قصد دارید از این محصولات برای پاکسازی استفاده کنید، حتما ابتدا با یک متخصص مشورت کنید تا نیازهای پوست خود را بدانید.

ماسک صورت کرم

همه ما بارها تجربه استفاده از ماسک های کرم را داشته ایم. مرطوب کننده ها، ضد آفتاب ها و حتی کرم های سفید کننده ماسک هستند. این محصولات با نفوذ به اعماق پوست به مرطوب سازی، جوانسازی و سفت شدن بافت ها کمک می کنند.

ماسک های کرم برای انواع پوست های نرمال تا خشک مناسب هستند. این محصولات مراقبتی در فرمول های مختلف برای اهداف مختلف ساخته می شوند. آنها را می توان نه تنها قبل از رفتن به رختخواب بلکه در هر زمانی از روز استفاده کرد.

ماسک صورت زغال سنگ

بهترین ماسک های صورت مناسب برای آقایان

استفاده از ذرات زغال فعال در تولید ماسک های مراقبت از پوست یکی از داغ ترین اخبار دنیای زیبایی است. ذرات زغال به دلیل قدرت بالایی که دارند در سم زدایی و پاکسازی پوست موثر هستند.

پوست مردان در طول روز در معرض انواع آلودگی ها و گرد و غبار قرار دارد و بار زیادی را به دوش می کشد. اینجاست که ذرات زغال فعال خودنمایی می کنند و با حرکت بر روی سطح پوست باعث پاکسازی عمیق، از بین بردن آکنه و تنظیم چربی پوست می شوند.

ماسک های صورت با توجه به مواد فعال استفاده شده در آن ها می توانند فواید مختلفی داشته باشند. ماسک زغال را می توان برای پوست های خاص به دلیل مواد فرآوری شده و سایر مواد تشکیل دهنده آن سفارشی کرد. آیا نوع پوست شما مهم است؟ چرب؟ مختلط؟ یا خشک می توانید ماسک مناسب خود را پیدا کنید.

ماسک صورت خاک رس

ماسک های خاک رس همانطور که از نامش پیداست از خاک رس ساخته شده اند. این محصولات بافت کمی دانه دانه دارند که برای لایه برداری و تقویت پوست با تزریق مواد مغذی ایران تحلیلی ایده آل است. وظیفه اصلی این ماسک حذف آلودگی، چربی و سموم از منافذ پوست است.

مواد تشکیل دهنده ماسک های خاک رس با pH آنها توصیف می شود. PH پوست انسان بین ۴ تا ۶ است که آن را کمی اسیدی می کند. خاک رس های مورد استفاده در ماسک ها قلیایی هستند. یعنی PH آنها کمتر از ۷.۲ است. بر این اساس، این ماسک با اسیدیته پوست مقابله می کند و برخی از چربی هایی که باعث مسدود شدن منافذ می شود را از بین می برد.

ماسک خاک رس به باز کردن منافذ پوست، درمان جوش های سرسیاه و سرسفید، درمان درماتیت، پسوریازیس و اگزما، کاهش چین و چروک و رفع چربی اضافی پوست کمک می کند. این محصول مراقبتی در بین افرادی با پوست های چرب و مستعد آکنه محبوبیت بیشتری دارد.

ماسک صورت ورقه ای

بهترین ماسک های صورت مناسب برای آقایان

آنها با سرم حاوی مواد مغذی و ویتامین های ضروری برای پوست آغشته شده اند. این ماسک ها دارای خواص مرطوب کنندگی، ضد پیری و تسکین دهنده هستند. آنها همچنین به بستن منافذ کمک می کنند.

ورقه های این ماسک متناسب با صورت طراحی شده و بسته به نوع ماسک و سازنده ممکن است در رنگ های متفاوتی باشند. استفاده از این ماسک به ۱۵ تا ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارد. پس از استفاده، می توانید باقی مانده محلول داخل بسته را به پوست صورت یا حتی گردن خود ماساژ دهید.

اگر از آن دسته مردانی هستید که زمان و حوصله کافی برای مراقبت از پوست خود را ندارید پیشنهاد می کنیم استفاده کنید ماسک صورت ورقه ای آنچه می تواند ساده ترین برنامه روزانه شما باشد را نادیده نگیرید. قول می دهیم بعد از مدتی تاثیر فوق العاده آن را روی پوست خود مشاهده کنید.

با کیفیت ترین ماسک های صورت را از دیجی کالا تهیه کنید

عجیب نیست که مردان نیز تمایل به داشتن پوستی سالم و شاداب دارند. در حال حاضر سبک زندگی غیراصولی مانند تغذیه نامناسب یا قرار گرفتن در محیط های آلوده باعث شده است که عوارض زیادی راه خود را به روی پوست باز کند.

خرید بهترین ماسک صورت، سلامت و شادابی پوست را تضمین می کند. حتما ماسک های مختلفی را می شناسید که هر کدام برای رفع مشکل خاصی تولید و روانه بازار شده اند. در نتیجه دست شما برای ایران تحلیل این محصول باز است.

پیشنهاد می کنیم به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مراجعه کرده و پس از بررسی انواع ماسک صورت، متناسب با نیاز پوست خود را ایران تحلیل کنید. با دیجی کالا پوست خود را با بهترین ماسک صورت درمان کنید و از طراوت آن لذت ببرید.

نتیجه

در عصری که کلیشه های جنسیتی رو به افول است، هیچکس به ایده های قدیمی اهمیت نمی دهد. صرف نظر از جنسیت، پوست نیاز به مراقبت و توجه دارد. به خصوص در دنیای مدرن که افزایش دما، افزایش آلودگی هوا، روزهای سخت کاری و رژیم غذایی نامناسب صدمات زیادی به بدن وارد می کند که اولین آن بر پوست تأثیر می گذارد.

با این اوصاف، فکر نمی کنیم شما از آن دسته مردانی باشید که معتقدند پوستشان نیازی به مراقبت ندارد. ماسک هایی که در این مطلب معرفی کردیم می توانند بهترین روتین برای محافظت از پوست و در واقع حفظ زیبایی شما باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا