بانک و بیمه

برترین های مسابقات ورزشی «جام فجر» بانک سپه مشخص شدند

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک سپه، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر مسابقات ورزشی جام فجر سپه ویژه ادارات اصلی و مدیریت شعب استان تهران در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

برای آقایان ورزشکاران در هشت رشته فوتسال، دوومیدانی، شنای ۵۰ و ۷۰ متر، شطرنج، تیراندازی با تفنگ بادی، تیراندازی با تپانچه، بدمینتون و تنیس روی میز با هم رقابت کردند. در رده بانوان نیز ورزشکاران در رشته های دارت و شنا به مصاف یکدیگر رفتند.

در مسابقات مردان و فوتسال تیم مدیریت و روابط عمومی با غلبه بر حریفان به مقام اول دست یافت. تیم های مرکز حراست و شعبه مرکزی به ترتیب دوم و سوم و تیم مدیریت شعب منطقه یک تهران چهارم شدند. همچنین جام اخلاق مسابقات فوتسال به تیم مدیریت فنی و پشتیبانی اهدا شد.

در مسابقات تیراندازی با تپانچه، امید کاظمی حسین آباد از مدیریت شعبه منطقه ۲ تهران مقام اول، عباس کاشی از بازرسی غیابی و عبدالحمید جلالیان از مدیریت شعبه منطقه ۶ تهران مقام های دوم و سوم را کسب کردند همچنین در تیراندازی با تفنگ. رقابت. بدی، علیرضا بختیاری از مدیریت شعبه منطقه ۳، سیدحمید سیدابراهیمی از اداره کل سیستم های مدیریت سازمانی و احمد خونکداری از بانکداری دیجیتال به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در مسابقات تنیس روی میز محمد فرازی از مدیریت شعب منطقه ۵ با غلبه بر حریفان به مقام قهرمانی دست یافت و رضا کریمی و حامد حسینعلی از مدیریت شعب منطقه ۲ تهران به مقام دوم و سوم دست یافتند.

مسابقات بدمینتون نیز با کسب عنوان قهرمانی قاسم احمدی از اداره حسابرسی داخلی، یاسر شمسعلی از اداره کل مهندسی عمران مقام دوم و حمیدرضا صادقیان از مدیر شعبه منطقه ۲ تهران به مقام سوم پایان یافت.

در مسابقات شنای ۷۰ متر محسن سبحان از باشگاه کارمندان عنوان اول و امیرحسین شهیدی از اداره کل عملیات مالی و نظام های پرداخت و داوود احمدی از رئیس شعب منطقه ۴ مقام های دوم و سوم را کسب کردند. در مسابقات شنای ۵۰ متر علی سجادی تفرشی از اداره کل پیگیری مطالبات عنوان، احمد سهرابی از رئیس شعبه منطقه ۴ و داود سوری از اداره کل جبران خدمت مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

مسابقات شطرنج با قهرمانی آرمان حاجیان فر از اداره کل بهزیستی و خدمات بهداشتی و درمانی و مقام دوم مجید حسن نژاد مرکز حراست و مقام سوم پیمان باقری از اداره کل عمران به پایان رسید.

در مسابقات دو و میدانی سید کریم سیدمحمودی از مدیریت شعب منطقه ۳ تهران برنده شد، بهداد براتی از اداره کل بازرسی فردی مقام دوم و جلال و بلال رضایی از اداره کل خزانه داری و بورس بانکی مشترکا به مقام دوم رسیدند. مقام سوم. قرار گرفتند

در مسابقات دارت و بانوان، ملیحه ابراهیمی از مدیریت شعبه منطقه یک تهران مقام اول، لیلا علی رضایی از اداره کل مشتریان خرده فروشی و توسعه اصناف مقام دوم و سامیه مهقانی از مدیریت شعبه منطقه ۲ مقام دوم را کسب کردند. مقام سوم

در مسابقات شنای بانوان سمیرا شیرکوند از مدیر شعبه منطقه یک تهران به مقام قهرمانی رسید و مرجانه پورمحمد گلزاری از مدیر شعبه منطقه ۳ تهران و صاعرا سعیدی از شعبه دیجیتال بانکداری مقام دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

مراسم اختتامیه جام فجر سپه با اهداء و اهدای جوایز به برترین ها سه شنبه ۳ اسفند بهمن ماه اول در باشگاه کارکنان بانک سپه برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا