بانک و بیمه

برتری «به‌پرداخت ملت» در هفت شاخص گزارش مردادماه شاپرک

به گزارش افق میهن به نقل از روابط عمومی شرکت بدادخت ملت در مرداد ماه سال جاری، این شرکت هفت شاخص شامل تعداد و حجم تراکنش های موبایل، تعداد تراکنش های اینترنتی، حجم تراکنش های کارتخوان وفاداری و … را شناسایی کرده است. تعداد تراکنش‌های پرداخت قبض و خرید شارژ که تعداد کارت‌خوان‌های با تراکنش کم و بدون تراکنش کل کارت‌خوان‌های فعال و نسبت پایانه‌های پذیرش اینترنتی تراکنش‌ها به پایانه‌های فعال این ابزار به بالاترین رتبه در بین الکترونیک رسیده است. شرکت های پرداخت (PSP).

به گزارش اقتصاد ۱۱۰ شاپرک (شبکه پرداخت الکترونیکی کارت)، شرکت پرداخت ملت با سهم ۳۹.۲۱ و ۴۵.۴۶ درصد از سهم بازار در هر دو اینترنت پشتیبانی شده و ابزار پذیرش موبایلی، بیشترین تعداد تراکنش هر یک از این ابزارها را به خود اختصاص داده است. سال مالی جاری

این شرکت همچنین ۱۸.۶۷ درصد از مبالغ کارتخوان های وفاداری را پوشش داده و ۴۸.۷۹ درصد از مبالغ را برای دستگاه های پذیرش موبایلی مدیریت کرده است که در هر دو شاخص افزایش یافته و ۰.۲۳ درصد افزایش در سهم مبالغ پشتیبان تراکنش با دستگاه های پذیرش موبایلی را به ثبت رسانده است. بالاترین نرخ رشد در بین شرکت های PSP

از سوی دیگر، پرداخت ملت بیشترین حجم این تراکنش ها را در مرداد ماه امسال انجام داد و سهم ۲۵.۷۸ درصدی از تعداد تراکنش های پرداخت قبوض و خرید شارژ را به خود اختصاص داد. همچنین سهم این شرکت در تعداد و حجم معاملات «خرید» و تعداد معاملات «هولولی» در مردادماه نیز نسبت به تیرماه سال جاری افزایش داشته است.

شرکت بهپردخت ملت نه تنها سهم ابزارهای پذیرش فعال سیستمی خود را نسبت به هر سه ابزار پذیرش فعال سیستمی مانند اینترنت، موبایل و کارتخوان های وفاداری افزایش داد، بلکه بیشترین «افزایش سهم» را در تعداد پذیرش موبایلی به ثبت رساند. ابزار در میان PSP ها، که مربوط به ۳.۲۴ درصد است. در همین حال، سهم این شرکت از دو ابزار پذیرش تراکنش‌های موبایلی و یک دستگاه کارت‌خوان وفاداری در این ماه افزایش یافت.

پرداخت ملت همانند ماه های گذشته در مردادماه امسال کمترین تعداد کارتخوان های کم تراکنش و بدون تراکنش را در بین تمامی کارت خوان های فعال سامانه خود یعنی ۱۱.۳۰ درصد داشت که نشان از عملکرد بهتر این شرکت نسبت به سایر شرکت ها دارد. باید گفت؛ در شاخص نسبت پایانه های پذیرش تراکنش های اینترنتی به پایانه های سیستمی فعال این ابزار، شرکت ببادخت ملت با سهم ۳۴.۶۹ درصدی در صدر شرکت های پرداخت الکترونیکی کشور قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا