فناوری

برخورد با مجرمان اقتصادی و قاچاق کلان جزو اولویت‌های پلیس امنیت اقتصادی

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه در استان هرمزگان در راستای مبارزه با قاچاق کالا کارهای ارزنده ای انجام شده است، اظهار داشت: شاهد روند رو به رشد و تلاش های جهادی در حوزه هستیم. مبارزه ما قاچاق کالا است، این حرکت جهادی قابل مشاهده و محسوس است و انتظار و درخواست ما این است که این جریان روز به روز جدی تر شود.

وی به تاکید فرمانده اشاره کرد لطفا وی در خصوص جهش پلیس امنیت اقتصادی افزود: تلاش کردیم با برنامه ریزی و عملیات هدفمند و با محوریت پرونده های کلان سال سختی را برای قاچاقچیان رقم بزنیم و در این راستا برخورد بی امان و هدفمندی با قاچاقچیان صورت گرفت. مقوله قاچاق کالاهای سایه». اشراف اطلاعاتی به طور مداوم. در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی لطفا وی در تشریح اقدامات انجام شده برای استقرار پلیس در مراکز رسمی و مبارزه با جرایم گمرکی گفت: آثار مخرب جرایم اقتصادی بیداد و فراگیر است و در واقع قربانیان این جرایم عموم مردم، جرایم اقتصادی و مفاسد هستند. در سایر زمینه های اجتماعی و فرهنگی پیامدهای مختلفی دارد. و … به دنبال دارد و در واقع کالای قاچاق مانند خنجر از پشت به اقتصاد و تولید کشور ضربه می زند.

وی با تاکید بر اینکه آموزش کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی یکی از موضوعات جدی است که پیگیر آن هستیم، افزود: مصوبه پلیس امنیت اقتصادی را داریم و هم اکنون به دنبال افتتاح مدرسه پلیس امنیت اقتصادی هستیم اما علاوه بر این، لازم است اقدامات اساسی در عمل انجام شود. بیایید انجام دهیم.

رحیمی با اشاره به اینکه باید از همه ظرفیت ها برای مقابله با قاچاق استفاده کنیم، ادامه داد: ظرفیت بسیار خوبی در حوزه ترافیک تحت عنوان پلیس راهنمایی و رانندگی و سامانه هایی مانند پلیس راهور وجود دارد.سپهتن“و”سپاهما داریم و باید از این ظرفیت برای مقابله با قاچاق و برخورد موثر با مجرمان استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: در حوزه اقتصادی نیز مانند هر حوزه دیگری باید نقاط قوت و ضعف شناسایی شود و همانطور که برای تقویت نقاط قوت تلاش می شود نقاط ضعف نیز بررسی و برطرف شود و از آنجایی که مسائل اقتصادی دارای ظرافت ها و ظرافت های بسیاری است. پاییز باید در این زمینه حساس و محتاط بود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی لطفا وی افزود: بی شک وجود کالای قاچاق تبعات زیادی در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی دارد که برخورد همه جانبه با آن ضروری و ضروری است و اهمیت این موضوع به حدی است که به یقین می توان گفت. . استفاده از کالای قاچاق به معنای ترویج فقر و فلاکت در جامعه است، بنابراین لازم است علاوه بر مسئولانی که در این زمینه موثر هستند، همه مردم در این زمینه نقش آفرینی کنند. تلاش ها.

وی با بیان اینکه حضور نیروی انتظامی باید امنیت ایجاد کند، گفت: جنگ امروز دشمن یک جنگ تمام عیار اقتصادی است که باید به صورت جهادی انجام شود و برخورد با مجرمان اقتصادی و قاچاق کالاهای کلان در اولویت است. ” پلیس امنیت اقتصادی خوشبختانه آمار عملکرد استان هرمزگان در برخورد با قاچاق کالا بسیار خوب و چشمگیر است و وظیفه محوله با توجه به منابع موجود به خوبی انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا