ورزشی

برخی‌ها می‌گویند عمدا VAR را وارد نمی‌کنند تا نتایج به سود تیم خاصی در بیاید

مهدی تاج در حاشیه مجمع عمومی عادی سالیانه هیات فوتبال با تاکید بر اینکه استان اصفهان سهم زیادی از فوتبال دارد، گفت: اصفهان در همه رشته های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ویژگی های خاص خود را دارد. فوتبال زمین وسیعی است و فضای متفاوتی نسبت به رشته های دیگر دارد و گاهی این وسعت باعث ایجاد تردید و ابهام می شود.

وی افزود: مثلا می گویند عمدا VAR را معرفی نمی کنند تا نتایج به نفع تیم خاصی باشد و این موضوع حساسیت و تنش زیادی ایجاد می کند و برای هر موضوعی باید توضیحات زیادی ارائه کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: فوتبال حاشیه های زیادی دارد اما باید با این حواشی برخورد منطقی کرد و اهمیت دادن بیش از حد به فوتبال می تواند حساسیت ها را دوچندان کند.

تاج با تاکید بر اینکه طبق قانون فیفا باید به زودی باشگاه فوتبال از دیگر رشته های ورزشی جدا شود، گفت: بر اساس این قانون نمی توان همزمان با فوتبال در رشته های دیگر تیم داشت.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از اتفاقات خوبی در فوتسال خبر داد و گفت: گیتی پسند می تواند در جام باشگاه های آسیا تغییرات مثبتی ایجاد کند و تیم پالایش نفت نیز به لیگ برتر اضافه شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: اصفهان در فوتبال بانوان عقب است و امیدواریم اتفاق خوبی در فوتبال بانوان اصفهان بیفتد و تیم های اصفهانی روی سکو قرار بگیرند. همچنین سهم اصفهانی ها در تیم های ملی فوتبال بانوان کم است، باید در قسمت بانوان کار جدی انجام شود. در فوتبال ساحلی اصفهان همه چیز هست، باید کار جدی انجام شود و اتفاقات خوب ادامه پیدا کند.

وی در پایان گفت: با شهید حسن قاضی فوتبال بازی کردم و افتخار دیدار با ایشان را داشتم، یاد و خاطره همه شهدای فوتبال و عزیزانی را که به تازگی از دنیا رفتند را گرامی می دارم و برای پیشکسوتان فوتبال اصفهان آرزوی سلامتی دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا