ورزشی

برد پرگل تیم ملی در آستانه جام ملت های آسیا

پنج گل ایران را سامان قدوس در دقیقه سوم، روزبه چشمی در دقیقه ۲۲، شهریار مغانلو در دقیقه ۳۶ و مهدی قیدی در دقایق ۷۰ و ۸۷ به ثمر رساندند.

در نیمه اول با تصمیم امیرقلانوی، سیدحسین حسینی، سید مجید حسینی، شجاع خلیل زاده، آریا یوسفی، احسان حاج صفی، روزبه چشمی، سامان قدوس، رضا اسدی، مهدی ترابی، علی جهانبخش، شهریارو توقع رفتند. زمینه برای تیم ملی.

در این نیمه پس از مصدومیت جزئی سید مجید حسینی که منجر به خروج وی از زمین شد، امیر قلعه نویی بازیکن دیگری را وارد زمین نکرد تا تیم ملی را بیشتر تحت فشار قرار دهد و با یک بازیکن کمتر آنها را محک بزند. تیم ایران از دقیقه ۳۵ تا پایان نیمه اول ۱۰ نفره بازی می کند.

در نیمه دوم با تصمیم سرمربی تیم ملی ترکیب تیم به طور کلی تغییر کرد و ایران با ترکیب پیام نواز، حسین کنعانی زادگان، سامان فلاح، میلاد محمدی، صدیق محرمی، سعید عزت اللهی. ، امید ابراهیمی، علی قلی زاده، مهدی قیدی، مهدی طارمی و کریم انصاری فرد به میدان رفتند.

تیم اندونزی که در جام ملت های آسیا با عراق، فیلیپین و ویتنام همگروه است در ترکیب خود از سه بازیکن روسی و یک بازیکن پرتغالی استفاده کرد.

تیم ملی ایران با این نتیجه یازدهمین برد از ۱۳ بازی خود را پس از حضور امیر قلعه نویی کسب کرد. دو دیدار دیگر ایران مقابل روسیه و ازبکستان با هدایت قلعه نویی با تساوی به پایان رسید.

پژمان منتظری بازیکن سابق تیم ملی ایران مقیم قطر برای تماشای این دیدار به باشگاه الریان آمد و از نزدیک عملکرد هم تیمی های سابق خود را تماشا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا