بررسی نقش اپراتورها در استفاده از هوش مصنوعی در اقتصاد دیجیتال :: افق میهن
پنل تخصصی «نقش اپراتورها در استفاده از فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی در اقتصاد دیجیتال» همزمان با آخرین روز نمایشگاه بین المللی تلکام برگزار شد.
به گزارش افق میهن، همزمان با آخرین روز از بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تلکام، ظهر امروز پنج شنبه ۶ دی در ماه ۱۴۰۳ در پنل تخصصی با حضور محمد رشیدی مدیر کل خدمات مالی سیار ایرانسل، رضا محدی مدیر کل مدیریت برند ایرانسل، پیام مهدوی مدیر توسعه محصول و عملیات تجاری ایرانسل و گلسا دادفر. ، مدیر ارشد تجربه مشتری ایرانسل به بررسی نقش اپراتورها در استفاده از فناوری. بر اساس هوش مصنوعی در اقتصاد دیجیتال.
در این جلسه مدیرکل خدمات مالی موبایل ایرانسل اظهار داشت: خدمات مالی موبایل به عنوان مولفه اصلی اقتصاد دیجیتال به سرعت در حال رشد است.
رشیدی یادآور شد: ایرانسل می تواند این توسعه را به فرصت های جدید اقتصادی تبدیل کند و با توسعه این خدمات در تحول دیجیتالی اقتصاد کشور نقش آفرینی کند.
وی با اشاره به رشد سریع پرداخت های دیجیتال، کیف پول موبایلی و بانکداری دیجیتال تاکید کرد: این روش ها می تواند خدمات مالی را در چارچوب راهبردهای اقتصاد کلان اقتصاد دیجیتال گسترش داده و به بهبود عملکرد اقتصادی کشور کمک کند.
مدیر کل مدیریت برند ایرانسل همچنین بیان کرد:
برندسازی دیجیتال در دنیای امروز یکی از ارکان اصلی موفقیت در اقتصاد دیجیتال است.
موحدی در ادامه به این سوال پاسخ داد که ایرانسل چگونه می تواند استراتژی های برند خود را به طور موثر با تحولاتی که در اقتصاد دیجیتال رخ می دهد هماهنگ کند و نقش برند خود را در دنیای دیجیتال تثبیت کند؟
وی با بیان اینکه در شرایط کنونی رسانه های دیجیتال و شبکه های اجتماعی به یکی از ابزارهای اصلی برندسازی تبدیل شده اند، تصریح کرد: ایرانسل می تواند از این ابزارها برای تقویت برند خود و تعامل بیشتر با مخاطبان همگام با تحولات اقتصاد دیجیتال استفاده کند.
مدیر ارشد توسعه محصول و عملیات تجاری ایرانسل در این پنل با اشاره به نقش طراحی و توسعه محصولات دیجیتالی متناسب با نیاز بازار، بر اهمیت بازنگری در استراتژی های توسعه محصول و خدمات بر اساس داده ها و تحلیل های دیجیتالی، در راستای اهداف کلان اقتصاد دیجیتال کشور انجام داد
مهدوی با تاکید بر اینکه تحول دیجیتال و فناوری های نوین مانند اینترنت اشیا، 5G و هوش مصنوعی آینده اقتصاد دیجیتال را رقم می زند، راهبردهای ایرانسل در زمینه توسعه محصولات و خدمات مبتنی بر این فناوری ها را همگام با جهانی تبیین کرد. تحولات
مدیر ارشد تجربه مشتری (CEX) ایرانسل از دیگر سخنرانان این پنل، تجربه مشتری را یکی از ارکان کلیدی موفقیت در اقتصاد دیجیتال دانست و توضیح داد: ایرانسل می تواند با ارتقای سطح کیفی، به اهداف کلان اقتصاد دیجیتال دست یابد. تجربه مشتری و شخصی سازی خدمات دیجیتال کشور باید کمک کند.
دادفر با اشاره به سرعت تغییرات رفتار مصرف کننده، اقدامات ایرانسل برای بهینه سازی تجربه مشتری و افزایش وفاداری مشتریان و تاثیر آن بر بهبود فضای کسب و کار و رشد اقتصاد دیجیتال را تشریح کرد.
بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تلکام از ساعت ۳ الی ۶ دی در ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد و ایرانسل در سالن اصلی نمایشگاه پذیرای بازدیدکنندگان بود.