خودرو

بررسی کامل تیگارد X35 با طراحی مدرن /امکانات ایمنی و رفاهی تیگارد X35 ، یک انتخاب مطمئن برای خانواده‌ها + فیلم


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن، خودروی تیگارد X35 یکی از پرطرفدارترین مدل های بازار SUV ایران است که با طراحی مدرن و جذاب خود توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. Tigard X35 مجهز به موتورهای قدرتمند و مصرف سوخت بهینه است که آن را برای استفاده روزمره و سفرهای طولانی مناسب می کند. علاوه بر این، Tigard X35 دارای امکانات رفاهی و ایمنی متعددی از جمله سیستم های پیشرفته کمک راننده و فناوری های ارتباطی است. Tigard X35 به دلیل فضای داخلی جادار و راحت، انتخاب خوبی برای خانواده ها و افرادی است که به دنبال یک SUV با کیفیت و قدرتمند هستند.

اطلاعات فنی Tigard X35

زیر کاپوت تیگارد نیرو از طریق یک گیربکس CVT که می تواند ۶ دنده مصنوعی را تعویض کند به چرخ های جلو منتقل می شود. استاندارد موتور یورو ۵ و مصرف ۷.۴ لیتر در صد کیلومتر است. سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و سیستم پرتو پیچشی ساده در عقب استفاده می شود. تمامی چرخ ها مجهز به ترمزهای دیسکی خنک کننده در محور جلو هستند.

امکانات رفاهی و ایمنی تیگارد X35

در این رده، Tigard X35 نه گزینه های زیادی ارائه می دهد و نه گزینه های کمی. طراحی داخل آن متفاوت و مدرن است و سعی کردیم زیبایی را در سادگی منتقل کنیم. فضای داخلی در این خودرو نسبتا خوب است، اما در نظر داشته باشید که نباید از کابین یک کراس اوور جمع و جور انتظار زیادی داشت. در Tigard شاهد کشش، تهویه الکتریکی دستی، پورت USB در ردیف عقب، سیستم کنترل استارت در سربالایی، رینگ های آلومینیومی ۱۷ اینچی، دو کیسه هوای راننده و سرنشین، دوربین و سنسور عقب و فناوری روشنایی LED هستیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا