اخبار بورس

بررسی یک گروه تاثیرگذار بر بورس ایران

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهاماخیرا و در راستای کاهش هایی که مشاهده کرده ایم گروه توسعه اقتصادی تدبیر مطرح شد گروه ادعایی می تواند تاثیر زیادی بر بازار سرمایه ایران بگذارد! راستی آزمایی این ادعا کار بسیار دشواری است، اما در این مقاله سعی کردیم بدانیم این گروه چه نمادهایی در کارنامه خود دارد.

با گروه توسعه اقتصادی تدبیر آشنا شوید

گروه توسعه اقتصادی تدبیر (سهام ویژه) وابسته به مقر اجرایی فرمان امام (ره) با هدف مدیریت بهینه سرمایه گذاری ها و حضور موثر در عرصه فعالیت های نوین اقتصادی در سال ۱۳۸۶ در تهران تاسیس شد. این گروه با تفکیک تخصصی سرمایه گذاری و ایجاد هشت سرمایه گذاری تخصصی در زمینه های موضوعی امور مالی، ساختمانی، انرژی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، داروسازی، کشاورزی و دامپروری و یک شرکت مشاوره مدیریت با نام های گروه توسعه انرژی تدبیر، گروه توسعه ساختمان تدبیر، شرکت داروسازی برکت، شرکت سرمایه گذاری تدبیر و شرکت توسعه الکترونیک مبین ایران. ، شرکت نواندیشان کشت و صنعت تدبیر، گروه مشاوران مدیریت و مطالعات استراتژیک تدبیر و شرکت انرژی گستر نصیر فعالیت های خود را به گونه ای تنظیم کرده است که بخشی از درآمد این قشر از طریق ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای انجام فعالیت های اجتماعی و رفع آسیب ها به بنیاد برکت و بنیاد اجتماعی برکت احسان اختصاص می یابد. .

ماموریت گروه توسعه اقتصادی تدبیر توسعه توانمندی های اقتصادی و سرمایه گذاری در فعالیت های تولیدی با ارزش افزوده پایدار در بازارهای ملی، منطقه ای و جهانی در چارچوب سیاست کلی اقتصاد مقاومتی با اولویت عدم پایداری است.

از جمله استراتژی های کلان گروه می توان به توسعه سرمایه گذاری در فعالیت های اقتصادی با بازدهی مطلوب با تمرکز بر مناطق کمتر توسعه یافته و همچنین توسعه فعالیت های دانش بنیان و فناوری های پیشرفته و همچنین تولید ارزش افزوده بالا اشاره کرد. کالا ها و خدمات.

مدیرعامل گروه توسعه اقتصادی تدبیر کیست؟

اطلاع رسانی تغییرات در شرکت با مسئولیت محدود گروه توسعه اقتصادی تدبیر به استناد صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۸: سرمایه گذاری تدبیر به شماره شناسه ملی ۱۰۱۰۱۹۰۷۶۶۶ و به نمایندگی به شماره ۱۰۱۰۳۸۷۱۶۹۰ و به شماره ثبت ۳۴۱۱۸۹ تصمیمات ذیل اتخاذ شد. حسن امیری هنزکی به شماره ملی ۰۰۵۲۳۱۵۶۳۰ عضو اصلی هیئت مدیره تا تاریخ ۱۲/۰۶/۱۴۰۳ توسعه صنعت و معدن تدبیر به شماره شناسه ملی ۱۰۱۰۲۱۹۷۶۸۰ نمایندگی داشت. علی بقایی به شماره ملی ۱۲۸۸۷۸۲۰۸۱ رئيس هیئت مدیره تا ۱۵ آذر ۱۴۰۳، تدبیر الکترونیک در ایران به شماره شناسه ملی ۱۰۱۰۳۴۹۲۱۷۰ و به نمایندگی توسعه یافت. سید مصطفی سید هاشمی به شماره ملی ۱۵۵۱۷۸۱۱۷۴ نایب رئیس هیئت مدیره تا تاریخ ۱۴۰۳/۱۲/۰۶ گروه توسعه ساختمان تدبیر به شماره شناسنامه ملی ۱۰۱۰۳۶۶۳۸۷۰ و به نام حسن جباری به شماره ملی ۲۷۵۴۷۴۵۹۲۰ عضو اصلی هیئت مدیره و مدیرعامل تا تاریخ ۰۶/۱۲/۱۴۰۳ گروه توسعه انرژی تدبیر به شماره شناسه ملی ۱۰۱۰۳۶۶۹۶۱۴ و به نام غلامحسین نوذری به شماره ملی ۲۳۷۲۳۳۰۵۰۰ عضو اصلی هیئت مدیره آنها تا ۱۲ ژوئن ۱۴۰۳ شناسایی شدند.

گروه توسعه اقتصادی تدبیر درگیر چه نمادهایی است؟

نمادهای دقیق موجود در سبد سهام ناشی از سهام تودرتوی شرکت ها است گروه توسعه اقتصادی تدبیر تصور یا نام بردن از کدام نمادها بر این گروه بسیار دشوار است، اما ما تا حد امکان سعی کرده ایم این کار را انجام دهیم. تحقیقات نبض بازار سهام نشان می دهد که این گروه در ۴۰ نماد به هر حال بالای ۱ درصد سهم و این نمادها را در کارنامه خود دارد و تاثیرگذارترین این گروه است. شرکت داروسازی این می تواند به این دلیل باشد که در بسیاری از نمادها دخیل است. تصویر زیر تمامی نمادهای موجود در سبد سهام گروه توسعه اقتصادی تدبیر را نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا