اخبار اقتصاد ایران

برقراری پرواز به آستراخان روسیه و ترکیه از فرودگاه رشت در آینده نزدیک

مدیر کل فرودگاه گیلان اعلام کرد: تعداد پروازهای خارجی از این فرودگاه در هفته به ۲۴ پرواز رسید و تمهیدات برای برقراری پروازهای آستاراخان، روسیه و ترکیه در آینده نزدیک در حال انجام است.

افق میهن، سید محسن میرحسینی مدیر کل فرودگاه گیلان گفت: تعداد پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی سردارجنگل رشت امسال از ۲ پرواز به ۲۴ پرواز در هفته افزایش یافته است.

مدیر کل فرودگاه گیلان با اشاره به استقبال گردشگران خارجی از سفر به استان گفت: پس از رایزنی ها و تشریح ظرفیت های گردشگری گیلان توسط چند شرکت مسافرتی و گردشگری داخلی با شرکت هواپیمایی العراقیه و استقبال خوب گردشگران عراقی، به زودی شاهد حضور گردشگران خارجی هستیم. پروازها در مسیر رشت – بغداد، رشت – نجف و رشت – بصره به صورت رفت و برگشت برقرار شد.

میرحسینی گفت: در حال حاضر شرکت های پویا، العراقیه، ایرتور و پارس ایر مسئولیت برقراری پرواز از فرودگاه رشت به مقصد بغداد، نجف و بصره در روزهای مختلف هفته را بر عهده دارند.

وی با اشاره به راه اندازی مسیر جدید پروازی رشت – ایروان – رشت افزود: پروازهای هواپیمایی آساجت به مقصد ارمنستان نیز در روزهای سه شنبه و جمعه انجام می شود.

مدیر کل فرودگاه بین المللی سردار جنگل گیلان گفت: این فرودگاه از نظر سامانه های ناوبری و زیرساخت های هوانوردی ظرفیت پذیرش پروازهای داخلی و خارجی را دارد و تمهیدات لازم برای برقراری پروازهای آستاراخان، روسیه و ترکیه در آینده نزدیک در حال انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا