اخبار اقتصاد ایران

برق منطقه ای گیلان به عنوان شرکت برون دانشگاهی برتر شناخته شد

به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان:

به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان؛ برق منطقه ای گیلان برترین شرکت غیر دانشگاهی شناخته شد.

ایران تحلیل، محمد دوستر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اهدای لوح سپاس از زحمات محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان که منجر به کسب عنوان برترین ها شد، تقدیر کرد. سازمان غیر دانشگاهی با همکاری حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد. اسلامی استان گیلان شد، قدردانی شد.

محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان ضمن تاکید بر تعامل این شرکت با دانشگاه و مراکز علمی گفت: تعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با دانشگاه در واقع پیوندی بین تئوری و عمل است که می تواند به پیشرفت علمی دانش آموزان کمک شایانی کند. slow برای نیل به این هدف از اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد استان دعوت می کنم تا به عضویت شورای پایایی برق استان و کمیته تحقیقات شرکت درآیند تا شاهد ارتباط نزدیک و نزدیک این دو حوزه باشیم.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان از آمادگی این شرکت برای حمایت از طرح های تحقیقاتی و پایان نامه های تحصیلات تکمیلی مرتبط با مسائل صنعت برق استان خبر داد و افزود: مشارکت در تحلیل حوادث شبکه برق استان و آسیب شناسی و ریشه یابی در خصوص ریزگردها آلاینده ها و سایر موارد تخصصی می تواند ارتباط بین شرکت و دانشگاه را به واقعیت تبدیل کند.
دشت بزرگ ضمن استقبال از مشارکت دو جانبه اساتید، دانشجویان و کارشناسان صنعت برق استان در سخنرانی های علمی و تخصصی گفت: توجه ویژه ای به توسعه انرژی های تجدیدپذیر به ویژه انرژی خورشیدی و انجام تحقیقات کاربردی در زمینه انرژی های تجدیدپذیر بادی، خورشیدی و فراساحلی با توجه به اقلیم و جغرافیای خاص استان، یکی از مواردی است که دانشگاه می تواند به رشد و توسعه بیشتر صنعت برق گیلان کمک کند.
وی با اشاره به لزوم تجهیز آزمایشگاه های تخصصی دانشگاه در زمینه برق به منظور آشنایی اساتید و دانشجویان با تجهیزات مورد استفاده در صنعت برق، گفت: برگزاری تورهای علمی و تخصصی برای اساتید و دانشجویان جهت بازدید از امکانات این واحد برقی. صنعت برق استان می تواند اساتید و دانشجویان را با تجهیزات مورد استفاده در صنعت برق بیشتر آشنا کند.
دشت بوغور ضمن تاکید بر اهمیت و تاثیر ویژه تجهیزات دانش بنیان در صنعت برق افزود: بازدید پهپادی و تحلیل نرم افزاری دکل ها و تجهیزات الکتریکی از نقطه نظر آلودگی ناشی از هادی ها و عایق ها و سایر تجهیزات در معرض هوای آلوده. و مشکلات ناشی از آن وجود پرندگان و … یکی از مواردی است که می تواند با کمک تجهیزات دانش بنیان به پایداری شبکه برق استان کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا