ارزهای دیجیتال

برنامه‌ریزی کره جنوبی درباره ETF‌های بیت کوین

به گزارش ایران تحلیل:






رئیس سرویس نظارت مالی کره جنوبی قصد دارد در جلسه ای با رئیس SEC درباره بودجه ارزهای دیجیتال بحث کند.



به گزارش ایران تحلیل، لی بوک هیون، رئیس سرویس نظارت مالی کره جنوبی، قصد دارد اواخر سال جاری میلادی به آمریکا سفر کند. هدف از این سفر گفتگو با گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) است. موضوع اصلی جلسه بر روی صنعت ارزهای دیجیتال، به ویژه ETF های بیت کوین کش متمرکز خواهد بود.

مدیر لی با اعلام برنامه کاری ۲۰۲۴ خود در دفتر مرکزی خدمات نظارت مالی در منطقه Yeouido سئول، از قصد خود برای بازدید از بازارهای مالی پیشرفته، از جمله نیویورک، در سه ماهه دوم خبر داد. هدف از این سفرها بررسی اقداماتی مانند ETF های بیت کوین نقطه ای است.

وی در جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران، نشست برنامه ریزی شده با گنسلر رئیس SEC را تایید کرد و موضوعات اصلی جلسه را برجسته کرد. او گفت: «من امسال با گری جنسلر، رئیس SEC ملاقات می‌کنم و روی مواردی مانند نگرانی‌ها در مورد دارایی مجازی و ETF‌های بیت‌کوین تمرکز خواهیم کرد. لی با تاکید بر اهمیت تأثیر دستورالعمل‌های SEC بر جهان، گفت: اکنون تأثیر دستورالعمل‌های SEC بر جهان مهم است.

افزایش اخبار ETF بیت کوین در آسیا

رهبران صنعت در آسیا، به ویژه هنگ کنگ، به دنبال تایید تاریخی اولین ETF های نقطه ای در ایالات متحده، فعالانه در حال بررسی محصولات مشابه ارزهای دیجیتال هستند.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، بیش از ده ها ارائه دهنده صندوق در حال مذاکره با کمیسیون اوراق بهادار و آتی هنگ کنگ (SFC) برای تدوین استراتژی برای راه اندازی ETF بیت کوین نقطه ای هستند.

گفتگوهای برنامه ریزی شده مدیر لی با SEC یک لحظه مهم برای همکاری بین المللی در مورد مقررات ارزهای دیجیتال و ادغام گسترده دارایی های دیجیتال در بازارهای مالی است. بر اساس این اخبار، نتایج این بحث ها می تواند پیامدهای گسترده ای برای آینده ETF های بیت کوین و صنعت ارزهای دیجیتال در سراسر جهان داشته باشد.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا