ترندهای روز

برنامه های رادیو به مناسبت ایام ارتحال رهبر کبیر انقلاب + زمان پخش

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

«خرداد نامه» روایت مردم تهران و شهرستان هاست که در اعتراض به دستگیری امام خمینی (ره) دست به قیام خونین خود زدند.این برنامه روز سه شنبه پانزدهم می باشد. خرداد پخش می شود «رستاخیز خونین» عنوان ویژه برنامه دیگری است که پانزدهم برگزار می شود. خرداد از ساعت ۸:۴۰ با نمایی از سیل خروشان کشاورزان غیور و کفن پوش ورامینی، کشاورزان کن و مردم جمارانی که به سمت تهران سرازیر شدند پخش می شود. «جنبش پایدار» با حضور کارشناسان و صاحب نظران به مناسبت پانزدهمین سالگرد قیام خرداد به نقش امام خمینی (ره) در این قیام و حوادث، دستاوردهای این واقعه تاریخی می پردازد. «پیشگام یک جنبش» نیز به لایه‌های عمیق‌تر شکل‌گیری قیام پانزدهم می‌پردازد. خرداد ساعت ۱۵:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود.

رادیو جوان; من به شما نزدیکم

ویژه برنامه نزدیکم با نگاهی متفاوت به سیره و سبک حکومت امام خمینی (ره)، رفتار ایشان با خانواده، فرزندان و جامعه برای حفظ وحدت کشور روز ۱۴ و ۱۵ خرداد روی آنتن خواهد رفت. از دیگر برنامه های این شبکه می توان به مستند روز خمینی، قیام ماندق، کافه رادیو، سبک روح الله، عطر یار، صدای دل ها و به روایت تاریخ اشاره کرد که به بررسی اقدامات امام خمینی (ره) و تاسیس نهضت اسلامی این بسته مستند همچنین به رویدادهایی مانند طرح کشف حجاب، انقلاب سرخ و سفید، کاپیتولاسیون و لایحه اصلاحات ارضی خواهد پرداخت. این برنامه رادیویی از گروه تاریخ و معارف رادیو جوان ساعت ۸ از ردیف F. M به فرکانس ۸۸ مگاهرتز می رود.

رادیو فرهنگ؛ تیغ و تیغ

مستند «روح الله» مروری بر زندگی حضرت امام خمینی (ره) از ولادت تا روز وفات آن حضرت در روز دوشنبه ۱۴ خرداد ساعت ۸ روی آنتن می رود. آشنایی مخاطبان با سیره امام (ره) و نقش ایشان در مراحل حساس تاریخی و تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایران از اهداف این برنامه است.

برنامه «کوچ دلها» به تحلیل اندیشه های امام خمینی (ره) در حوزه فرهنگ می پردازد. در برنامه زنده این شبکه که ساعت ۹:۳۰ پخش می شود ضمن پوشش مراسم حرم امام خمینی (ره) درباره اندیشه امام (ره) به عنوان بیدار کننده ملت های اسلامی بحث و گفتگو می شود. تأثیر اندیشه امام بر ملت های منطقه.

مستند کشف الاسرار با روایتی ماندگار از زندگی و زمانه امام خمینی (ره) به تهیه کنندگی و تهیه کنندگی رادیو فرهنگ این روزها ساعت ۱۷ پخش می شود.

برنامه «بیداری بهار» با موضوع نگاهی به قیام خونین پانزدهم خرداد ساعت ۸ پخش می شود. مستند «تیغ و نی» درباره شکل‌گیری قیام پانزدهم خرداد، ریشه‌های شکل‌گیری این قیام، پیامدهای آن و حوادث بعدی که زمینه‌های پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کرد، ساعت ۲۱ برای شنوندگان روایت می‌شود. ساعت.

رادیو تهران; امامان انقلاب

پوشش مراسم حرم امام خمینی (ره) و پخش زنده بیانات مقام معظم رهبری با خبرنگار مستقر در حرم و ارتباط با کانون خمینی از جمله ویژه برنامه های بیت تاریخی امام از دیگر ویژه برنامه های رادیو تهران است.

برنامه گفت و گوی «امام الغبانال» از ساعت ۶ تا ۱۶ خرداد، درباره شخصیت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ساعت ۲۲:۳۰ پخش می شود. برنامه «باغ فیض» یکشنبه سیزدهم خرداد همچنین با موضوع ائمه انقلاب از ساعت ۲۱ پخش می شود.

جدول پخش شبکه رادیویی تهران در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد، به همت چهار گروه برنامه سازی فرهنگ و جامعه، دانش و اقتصاد، ورزش و سرگرمی و گروه تاریخ و معارف از ساعت ۱۸:۳۰ تا عصر به صورت ویژه پخش می شود. ویژه برنامه هایی با موضوع بیان و روایت خاطرات ماندگار مردم از قیام پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ نقش قیام پانزدهم خرداد و حضور مردم در پیروزی انقلاب با حضور شخصیت های انقلابی، تولید مستند دستگیری امام خمینی (ره)، مستندهایی با موضوع آغاز رهبری حضرت آیت الله خامنه ای تهیه شده است.

در برنامه «کتاب شب» از ۱۲ تا ۱۶ خرداد کتاب مربوط به زندگانی حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ۲۳:۳۰ خوانده می شود و در ویژه برنامه های رادیو تهران به رهبری آیت الله خامنه ای.

رادیو صبا; ساده و دوستانه

رادیو صبا یکشنبه ۱۳ خرداد ویژه برنامه “ساده و صمیمی” در سه قسمت در تعامل با مخاطبان ساعت ۱۸:۳۰

صورتجلسه به حضار ارائه می شود. به ویژه برنامه موسیقی محور «نواهنگ» با اجرای موسیقی و ترانه در شب رحلت رهبر انقلاب اسلامی و سالگرد قیام پانزدهم. خرداد او با مخاطب همدردی می کند. روز ۱۴ و ۱۵ خرداد این شبکه رادیویی ویژه برنامه «هرجا صدای تو» را ساعت ۱۰ صبح به صورت زنده با رویکرد گرامیداشت این ایام در بخشهای مختلف به مخاطبان عرضه می کند. گزارش مستند «روایت رهبری» با موضوع رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در دو قسمت روزهای دوشنبه و سه شنبه ساعت ۱۳:۳۰ تقدیم مخاطبان می شود. به احترام این روزها

رادیو ورزشی; در سوگ آفتاب

در عزاداری خورشید ویژه برنامه رحلت امام خمینی (ره) که ۱۴ خرداد و حماسه خورشید قیام ویژه ۱۵ خرداد که به صورت زنده از ساعت ۱۰ الی ۱۲ از رادیو پخش می شود. “فاتوت خوب” ۱۴ و ۱۵ خرداد از ساعت ۱۳:۳۰ و “سرو قطان” ویژه شهدای ورزش از ساعت ۱۳ الی ۱۵ خرداد ساعت ۲۰:۰۰ از معاونت فرهنگ و علوم ورزشی پخش می شود.

رادیو معارف; نیم خرداد

برنامه «نیم خرداد» از ۱۳ تا ۱۵ خرداد از ساعت ۹ به تشریح نقش امام در تأسیس انقلاب اسلامی می پردازد. مقابله با خطر تحریف امام خمینی (ره) و لزوم بازخوانی اصول و مبانی ایشان از اهداف و راهکارهای این برنامه است. در «نیم خرداد» تحلیل اندیشه امام راحل را از زبان کارشناس برنامه می شنویم.

«روایت رهبری روایتی است که به تبیین جایگاه رهبری و نقش مجلس خبرگان رهبری در ایران تحلیل و رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای می‌پردازد. این برنامه از ۱۵ تا ۱۷ خرداد ساعت ۸:۳۰ تقدیم مخاطبان می‌شود. رادیو معارف

رادیو سلامت؛ نوحه خورشید

برنامه «مرتیه آفتاب» با محوریت تأثیر سیره و رهنمودهای امام بر همگرایی و پویایی اجتماعی از رادیو سلامت پخش می شود. در بخش هایی از برنامه بار دیگر سخنان امام خمینی (ره) در مورد مشارکت اجتماعی و مشارکت موثر در ایران تحلیلات به ویژه ایران تحلیلات ریاست جمهوری بازخوانی می شود. این برنامه دوشنبه چهاردهم می باشد خرداد از ساعت ۹ به تهیه کنندگی سهیلا باقری با اجرای دکتر حسام الدین ریاحی و ندا خواجه نوری و نویسندگی شارمینا جمشیدی از موج اف با فرکانس ۱۰۲ مگاهرتز توسط شنوندگان فرهیخته این شبکه شنیده می شود.

رادیو اقتصاد; حبیب خدا

شاخص تیتراژ ویژه برنامه رادیو اختاز این است که به مناسبت روز رحلت امام خمینی (ره) در قالب میزگرد تخصصی به بررسی ابعاد مختلف اقتصادی وصیت نامه امام خمینی (ره) می پردازد. در این برنامه گزیده ای از وصیت نامه رهبر کبیر انقلاب پخش می شود و مهمانان به تحلیل دیدگاه های ایشان در حوزه های مختلف اقتصادی می پردازند. این برنامه ۱۳ خرداد ماه به مدت ۵۵ دقیقه در ساعت ۲۰:۰۰ روی آنتن می رود.

برنامه “نقطه میانی” ۱۴ خرداد به موضوع سبک زندگی امام (ره) با رویکرد اخلاقی و اجتماعی اختصاص دارد و به بررسی نقش امام در تعاملات اجتماعی و خانوادگی می پردازد.

مستند «حبیب خدا» نقش محوری بازار و بازاریان در قیام پانزدهم خرداد ساعت ۲۰ بررسی می کند.

از ساعت ۱۵ تا ۱۵ عنوان ویژه برنامه به مناسبت قیام خونین پانزدهم خرداد این است که سیر وقایع تاریخی انقلاب اسلامی ایران از ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ روایت می کند.

پیام رادیویی؛ همراه با افق روشن

رادیو پیام در برنامه افق روشن به تهیه کنندگی مهدیه پهلوانی ۱۴ و ۱۵ خرداد با محوریت امام راحل و قیام ۱۵ خرداد روی آنتن می رود.

رادیو قرآن؛ با طعم آفتاب

رادیو قرآن ۱۴ خرداد با پخش زنده بیانات مقام معظم رهبری از ساعت ۹ تا ۱۰ و با ویژه برنامه طعم آفتاب از ساعت ۱۰ تا ۱۱ تقدیم مخاطبان می شود.این برنامه ۱۵ خرداد از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۰۰ روی آنتن می رود. تهیه آیتم های سخنرانی در موضوعات ۱۴ و ۱۵ خرداد با موضوعات مرتبط با این ایام با رویکرد قرآنی از ساعت ۱۹:۵۰ پخش می شود

نمایش رادیویی؛ همراه با معراج و پیشرفت

ویژه برنامه اروج به مناسبت ۱۴ خرداد و به خصوص برنامه تالیا پانزدهم خرداد از ساعت ۸ الی ۱۱ به تهیه کنندگی محسن جواهری به صورت زنده از رادیو شو پخش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا