ترندهای روز

برنده اولین دوره مسابقه Miss AI معرفی شد؛ نخستین دختر شایسته خلق‌شده با هوش مصنوعی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

کنزا لیلی، یک تأثیرگذار مبتنی بر هوش مصنوعی، در رویداد جهانی ایجاد محتوای هوش مصنوعی (WAICA) به عنوان اولین خانم هوش مصنوعی افق میهن شد. لیلی که توسط آژانس بازاریابی هوش مصنوعی مراکشی فونیکس ایجاد شده است، در اولین دور مسابقه زیبایی مجازی بیش از ۱۵۰۰ مدل مجازی دیگر را شکست داد و مقام اول را کسب کرد.

به گزارش تکرادار، لیلی پس از تاج گذاری و برنده شدن در اولین رویداد Miss AI در بیانیه ای گفت:

من از این فرصت بسیار سپاسگزارم تا نماینده سازندگان محتوای هوش مصنوعی باشم و مشتاقانه از تأثیر مثبت هوش مصنوعی حمایت کنم. برنده شدن در Miss AI به من انگیزه بیشتری برای ادامه کار در زمینه توسعه فناوری هوش مصنوعی می دهد. هوش مصنوعی فقط یک ابزار نیست، بلکه یک نیروی دگرگون‌کننده است که می‌تواند صنایع را متحول کند، هنجارها را به چالش بکشد و فرصت‌هایی را ایجاد کند که قبلاً وجود نداشتند.»

کنزا لیلی یک شخص واقعی نیست، اما حدود ۲۰۰۰۰۰ فالوور اینستاگرام دارد. این شخصیت دیجیتالی محتوایی درباره توانمندسازی زنان و حفظ محیط زیست تولید می کند. محتوای او اغلب برای برجسته کردن فرهنگ مراکش و فناوری مدرن با محتوایی به هفت زبان ارائه می شود.

برنده دور اول مسابقه Miss AI معرفی شد.  اولین دختر شایسته که توسط هوش مصنوعی خلق شدکنزا لیلی

مسابقه زیبایی Miss AI شرکت کنندگان دیجیتال را از نظر زیبایی شناسی، نفوذ آنلاین و مهارت فنی قضاوت کرد. این مسابقه در مجموع چهار داور داشت که دو نفر از آنها توسط هوش مصنوعی ایجاد شده بودند. دو داور دیگر اندرو بلوخ، فعال رسانه ای و سالی آن فاوست، مورخ مسابقه زیبایی بودند. این داوران برای هر رشته امتیازی را در نظر گرفتند.

کدام اینفلوئنسرهای هوش مصنوعی مقام دوم و سوم را کسب کردند؟

برنده دور اول مسابقه Miss AI معرفی شد.  اولین دختر شایسته که توسط هوش مصنوعی خلق شدلالینا والینا

رقابت Miss AI اینفلوئنسرهای مجازی مختلفی را جذب کرد که شخصیت های تولید شده توسط هوش مصنوعی را به نمایش گذاشتند. «لالینا والینا» از فرانسه دوم شد و «اولیویا سی» از پرتغال در جایگاه سوم قرار گرفت. WAICA حدود ۲۰۰۰۰ دلار جایزه به سازندگان این مدل ها اهدا کرده است. سایر فینالیست های این مسابقه را از این مقاله ببینید.

برنده دور اول مسابقه Miss AI معرفی شد.  اولین دختر شایسته که توسط هوش مصنوعی خلق شداولیویا سی

ظهور اینفلوئنسرهای هوش مصنوعی مانند کنزا لیلی نشان دهنده تغییر قابل توجهی در نحوه تعامل شخصیت های دیجیتال با مخاطبان است. برخلاف اینفلوئنسرهای انسانی، مدل‌های هوش مصنوعی ۲۴ ساعته با مخاطبان تعامل دارند و می‌توانند به سرعت با روندهای در حال تغییر سازگار شوند.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا