اخبار اقتصاد ایران

برگزاری اختتامیه سومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل :: ایران تحلیل

سومین دوره مرکز رشد شغلی ایرانسل با معرفی داوطلبان منتخب به کار خود پایان داد.

به گزارش ایران تحلیل، سومین دوره «مرکز توسعه شغلی ایرانسل» با شعار «در مسیر حرفه ای» و با هدف تقویت ارتباط متقابل ایرانسل با جامعه دانشگاهی و فارغ التحصیلان دانشگاهی از طریق شناسایی و آموزش. نیروهای جوان و مستعد برای ورود به بازار کسب و کار، مرداد ۱۴۰۲ با حضور دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل فعالیت خود را آغاز کرد و روز چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ با معرفی افراد برگزیده به کار خود پایان داد.

این مرکز پس از تجربه دو نوبت جذب کارآموز در ایرانسل و با توجه به بازخوردهای خوب دریافتی در زمینه جذب و توسعه مسیرهای شغلی کارآموزان، دور سوم این برنامه را در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ با همکاری آموزشگاه اشتغال شریف اجرا کرده است. .

در این دوره بیش از ۲۳۰۰ متقاضی اعلام آمادگی کردند که از این تعداد ۳۴۴ نفر به مرحله دوم ارزیابی راه یافتند و در نهایت ۸۵ نفر موفق به قبولی در ارزیابی تخصصی و مصاحبه آنلاین و حضوری با تیم همکاران استراتژیک ایرانسل شدند. . دوره کارآموزی را وارد کنید.

پس از گذراندن سه ماه دوره آموزشی و مهارت های فنی، مربیگری رفتاری و فردی و تجربه کار در پروژه های واقعی صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، ۴۸ نفر از کارآموزان از سوی ایرانسل به عنوان نفرات نهایی برای گذراندن مسیر کارآموزی انتخاب شدند و در این مراسم اختتامیه ، معرفی شدند

کارآموزان به مدت ۶ تا ۹ ماه در ایرانسل آموزش می بینند و مشمول پرداخت حقوق و مزایا می شوند. این کارآموزان در صورت گذراندن دوره با موفقیت به عنوان کارشناس در اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران استخدام خواهند شد. همچنین در برگزاری این رویداد، «دانشگاه اشتغال دانشگاه صنعتی شریف» و «مدرسه راه های مربیگری خاورمیانه» به عنوان دو شریک اصلی، ایرانسل را همراهی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا