اخبار اقتصاد ایران

برگزاری انتخابات اتحادیه صنف بارفروشان میوه تره بار در مهدیه رشت

ایران تحلیل، انتخابات اتحادیه صنف میوه و تره بار رشت فردا از ساعت ۹ صبح با نظارت مستقیم بازرسان صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان برگزار می شود.

پس از این انتخابات فرصت حضور در دوره ای ۴ ساله برای نمایندگان منتخب انجمن میوه و تره بار شهرستان رشت فراهم می شود.

نامزدهای میدان ولیعصر واقع در احمد گوراب و بزور میوه و میدان تره بار آزادی واقع در بلوار مدرس. مهمترین ائتلاف در میان نامزدهای میدان آزادی رشت هستند.

در این ائتلاف آقایان محمود ساتسین بخش رضایی، محمدرضا گلریز پیر کلاچاهی، سید حسن رضایی درویشی، مهرداد پور آقایی و محمدرضا خندان عالمانی برای کرسی هیئت مدیره اتحادیه و سید سامان خوشکلم که هم اکنون در هیات مدیره با توجه به دو دوره ریاست اعضای هیات مدیره در این دوره از انتخابات کاندیدای انتخابات فردا برای تصدی صندلی بازرس اتحادیه صنف میوه می شوند.

انتخابات اتحادیه انجمن صنفی مذکور با توجه به وحدت و همسویی که رئیس اتحادیه در ۱۶ سال گذشته ایجاد کرده بود قطعا در فضایی دوستانه و با رقابت سالم برگزار خواهد شد که آقای ابراهیم حسنی از افراد مورد اعتماد در این زمینه است. بازار میوه و تره بار رشت در ۱۶ سال گذشته مسئولیت این اتحادیه را بر عهده داشته و تلاش وی در پیشبرد اهداف اتحادیه ماندگار خواهد بود.

نامزدهای فوق از افراد مورد اعتماد و فروشندگان میوه و تره بار بوده و بر اساس آنچه ارزیابی می شود دوره پیش رو با حضور افراد مجرب می تواند به برنامه های آتی اتحادیه در راستای کاهش مشکلات و دغدغه های اعضا کمک کند. و ایجاد برای تحقق امکانات و تمرکز میدان ها در یک مجموعه بزرگ.

انتخابات فردا چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت واقع در مهدیه رشت از ساعت ۹ الی ۱۳ ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا