ترندهای روز

برگزاری اولین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور ویژه افراد دارای معلولیت

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: ۱۶۱ نفر از معلولان به منظور استخدام در دستگاه های اجرایی کشور در این آزمون شرکت کرده اند.

در این خصوص دکتر محمود لقیقی مدیرکل بهزیستی استان گفت: در این آزمون ۱۶۱ نفر شرکت کردند که از این تعداد ۵۰ نفر نیاز به حضور دبیر تسهیلگر داشتند که با برنامه ریزی و هماهنگی در زمینه توانبخشی انجام شد. معاون، این را پیش بینی کرد و یک منشی در اختیار داشت. مردم قرار گرفتند.

مشاور استاندار در امور معلولان ادامه داد: استقرار راهنما و تسهیلگر برای کمک به داوطلبان در زمان برگزاری آزمون، تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز داوطلبان دارای معلولیت از جمله وسایل حمل و نقل در صورت نیاز، لوازم التحریر، اسکان. و تامین پرسنل خدماتی، مددکاران و بسته های فرهنگی یکی از مهمترین موضوعات اجرایی بود که با هماهنگی معاونت امور توانبخشی، معاونت پشتیبانی و روسای ادارات بهزیستی یک شهرستان اجرا شد.

وی در پایان ضمن بیان اینکه این آزمون دستاورد دولت سیزدهم و حاصل توجه ویژه رئیس جمهور شهید به جامعه هدف بهزیستی است، محل برگزاری را مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار شهرستان سمنان عنوان کرد و بیان کرد: با تشکر و قدردانی از مسئولین و مسئولین این مجموعه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا